Quote:
Ik zie ze wel langs komen... :D ben erg benieuwd wat voor moois je gaat maken! Greetingz, Niels |
foto's van de cruisenight zijn te vinden op www.volksaddiction.nl !
|
Quote:
Zien er goed uit! Ik was het world wide web al ff over gesurft om ook bij andere de pics te checken... wel jammer van 't weer na al de eerdere mooie dagen... maar ja, je kunt niet alles hebben toch?!? Greetingz, Niels |
Psies, hopen dat het de volgende x beter is, dan kunnen we op het dakterras zitten...mooi uitzicht over de parkeerplaats !!
|
Quote:
Daar doen we het voor... zal ff chekken of ik er de volgende X wel bij kan zijn... zou leuk zijn (althans dat vindt ik wel leuk :D)! |
Foto's nu ook op www.keverpech.nl
|
Dit vond ik echt de topper van de avond!
:cool: |
haha woutje
ik reed met de vrachtwagen om 6.30 en wat laggen daar : ski's!!! was te gevaarlijk om te stoppen helaas. greetz hans ps was geweldig lekker dicht bij huis 5 minuten jeff kom een keertje buurten op de rottekade |
Cool, ik ben geflitst!
|
Quote:
Lijkt mij leuk. Richting jachthaven of richting cafe Oud-Verlaat. Ik heb je VR6 gespot bij Eitens. Mooie bak. |
Is het geen goed idee om er een soort smoelenboek fototje erbij te zetten ?
De fotos van binnen met de namen erbij ... Er zeiden mij een paar gedag die ik wel waarschijnlijk via hier ken maar waar ik absoluut niet de link kan leggen wie nou wie is . |
Quote:
Ben je zo beroemd Gert? Hoe kan dat dan? ;) |
Was gezellig dinsdag .....zo'n eerste x, niet mis, moet nog ff wat mensen leren kennen hoor..... op naar de 16 mei en 1 juni.....ben t wel met keverpech en gert eens n soort smoelenboek.....nametag ????? evt met i-netlink.....zoals sommigen ook bekend zijn op t ogenblik ;)
|
Mee eens een smoelenboek is best geinig! Alleen niet schrikken als je mijn hoofd ziet hoor :D...
|
Een smoelenboek hebben we hier toch?? Of willen jullie een apart
smoelenboek voor de haardrogers onder ons???? Smoelenboek is best leuk en errug handig! Je krijgt nog wat te dinken van me niels maar ik zou je nu zo voorbij lopen!! |
Quote:
Dat bedoel ik en dat moeten we niet hebben ;) !! Lukt het al een beetje met fotoosjoppen!?! |
Gaat aardig, heb hem gisteren geinstalleerd en ga aankomende week eens kijken of ik wat dingen kan gaan sjoppen, zag er al heel goed uit!!!!
Je ziet de creaties wel!! |
Quote:
Lekker bezig dus, mooi! Is goed ik zie het wel langskomen... :D |
he jeff
zit in de schuur bij caravanservice verweij dus ri jachthaven ps passat vr6 moest ff apkje en ga mischien ff naar de 190!! pk tunen hanz ben er as zaterdag tot 12.00 uur |
geslaagt!!!!
hoi jongens,
ja ik was helaas :( niet met de ovaal maarundefined met een vw golf. verder was de bijeenkomst boven ieders verwachting. dus 1 juni gaan we het weer proberen??? ik zal er zeker zijn maar dan met mn ovaal. mzzl allemaal. groeten michel :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 20:21. |