:iamwithst
|
dat roode biesje staat em knap
|
Zeker een verbetering pj, de veranderingen staan hem goed. Binnekort maar weer eens met zijn allen een paar pics maken.
gr siem ________________ mk1 vw haaksbergen |
gave golf !!! rs doet t altijd goed :D
komt die toevallig uit zwolle die golf ??? |
Quote:
Nee auto komt niet uit Zwolle. Komt uit omgeving Utrecht ! Verder bedankt voor alle leuke reacties ! :) Zal komend weekend is een paar goede foto's schieten en hier posten. :cool: |
Goed ik zou nog een aantal foto's maken van de Golf zoals die er op het moment bij staat :)
Bij deze: En nog 1ntje met het OLDSKOOL antenneballetje van Siem;) Ben zeer tevreden over het resultaat met de rode bies :) Verder vind ik dat de auto voor nog wat moet zakken ! Gaat me met deze banden niet lukken duss nog even geduld en ik gooi er een maatje platter op en vervolgens de auto voor een stukje platter uiteraard;) Denk dat er in een vrij korte tijd weer een update komt van mijn Golfje. Komt namelijk een andere Auspuff onder :D Wat voor 1njte het wordt ben ik nog niet over uit maar...dat zien we dan wel weer. Groeten... |
Ziet er goed uit. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
René (tiefleger) |
Quote:
Dankje René ;) |
hele dikke golf 2....zo hoort een golf 2 eruit te zien...geen oldskool, retro, fast&furious, etc.... maar gewoon DIK!
|
Valt me toch alles mee met die rode bies! Ziet er netjes uit!
|
Mooie golf !!! :thumbup: :thumbup:
|
Erg nette en orginele Mk2 zo mogen er meer zijn:D.
|
Quote:
Foto's zijn goed gelukt, vooral met het oranje 76 balletje ;) ... binnekort maar eens een andere locatie zoeken voor wat super pics :thumbup: Verder goed bezig :) gr siem __________________ MK1 vw haaksbergen |
Kleur blijft erg mooi ! BBS doen het goed :thumbup:
|
Mooie wagen man, heerlijk doet deze kleur blauw t altijd op een mk2 !
Ik lees dat het een 16v is, normaal tref ik deze kleur altijd aan op een g60 of is deze ook geleverd orgineel op een 16v ? Of toch een overgespoten/motorombouw wagentje ? Groetjes ! |
Hmm, of de kleur bij een 16v orgineel is weet ik ook niet. De auto is bij de vorige eigenaar wel een keer overgespoten, maar naar zijn zeggen weer in dezelfde kleur blauw dat die was dusss ? Hij staat ook als BLAUW op het kenteken.
Motorombouw lijkt mij naar mijn weten erg sterk. Maargoed je weet nooit. Het maakt mij verder ook niet veel uit, weet 1 ding wel cker en dat is dat het wel een Orgineneel Volkswagen kleur is ! :) Maargoed dat zei jezelf hierboven ook al wel;) Verder bedankt voor alle leuke reacties :thumbup: :rock: |
zeer nette mk2 heb je man.
die g60 komt me zeer bekend voor. kwam de vorige eigenaar niet uit rotterdam of iets dergelijks? en de eigenaar ervoor uit apeldoorn? |
Quote:
Jaah dat klopt, Auto is van iemand uit Rotterdam geweest en daarvoor was die van Frank_Vr6. Ik heb de auto in Groningen gekocht, dus heeft die daar ook nog even rondgereden denk ik :cool: |
Mooie golf 2 gti.
Nu nog de bbs rsjes even polijsten ;) |
Quote:
Jaah eigenlijk wel he;) Als ik ze nu eens een keertje meeneem jou kant op :cool: :D |
All times are GMT +1. The time now is 17:37. |