heel mooi golfje, welkom in ons midden;)
goed mee bezig zo te zien |
ik vond die teardrops er eigenlijk ook wel heel erg mooi onder staan.
|
@ ronnie v
dat klopt helemaal, daar werkte ik tot vorige week elke zaterdag... maar omdat ik door de weeks al bij een schadebedrijf in Goor werk heb ik geen tijd meer om aan de golf te knooien :cool: |
eindelijk een update...
weinig gedaan aan de golf laatste tijd, alleen complete remmerij van een scirocco 16V eronder geschroeft, incl stabilisator stangen (voor moet ik nog monteren) binnenkort een x uitzoeken waar ik hem laat afstellen, misschien iemand suggesties? ook nog een Audi 80 erbij gekocht uit 1978... 102.000 km gelopen redelijk goede staat, ben er al een beetje mee bezig geweest alleen nog ff schokdempertjes en hoofdremcilinder vervangen en dan volgende week voor de apk, na de apk komen er direct blauwe platen op :D fotos..... |
dik dik dik :0
tis even zoeken voor je geloof ik naar de gewenste look maar dat komt goed :) lekker golfje hoor en de laatste velgen staan ook zeer goed :) grts richard |
mooie Audi 80! Is me ergens bekend van...
|
whow die audi poste je toen ik replyede (tegelijkertijd)
dik ding zeg pfffft en strak (wat ik op de foto zie) hmm vind ik ook super hoor zon audi :) oldskool |
Schitterende Audi, die dingen zijn behoorlijk zeldzaam in originele en strakke staat... mooie foto's ook!
|
Shit, wat een mooie auto's :thumbup: :D
__________________ MK1 VW haaksbergen |
gave fiat op die 2e foto zo te zien..
|
Heel erg mooie golf 1 dit zeg ! :eek:
Ook al lekker met wielen aan het switchen geweest :D BTW die teardrops waren die gewoon van jou of heb je die toevallig van iemand geleend, want ze komen me wel heel erg bekend voor eerlijk gezegt :) |
!!!! dat was mijn audi!!!lol
|
was ja ;)
@ PJVL_G60 die teardrops waren van mij, heb ik zonder banden gekocht, hadden ook nog nooit onder een auto gezeten, naar mijne weten enigste 15inch nissan setje... heb er een paar maand op gereden, in Goor, dus miss heb je ze eens gezien |
Ja een goede bekende rijd ook met zo'n setje en die komt uit Groenlo, aangezien Goor/Groenlo nog niet zo heel extreem ver uit mekaar ligt..:)
Gaat om de auto van Bobby: Die duss..ook Nissan 15" |
Schitterende audi, en in super staat !! :eek:
|
haha ja bobby heeft ze namelijk van mij gekocht :thumbup:
|
Kijk, wat is de wereld toch klein :D
|
wie weet er misschien nog een goed adresje om webers op een testbank te laten afstellen? liefst een beetje in overijssel...
moet wel een goede zijn! laat maar horen :thumbup: |
Audi is klaar en weer te koop!
heb er toch liever een golfje 1 bij... |
bccp misschien een goed adres?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |