mooi interieurtje zo :D
|
Nee emiel, de deurpanelen komen nog. De achterste zijn klaar maar de voorste ben ik nog aan het herstellen omdat sommige mensen speakers en tweeters blijkbaar niet in de daarvoor bestemde gaten kunnen maken :( :( Maar dat zal ook wel goedkomen :D
Thanx arjen ;) |
Mooie Cabrio, vooral de wielen en dan dat interieur sow echt mooi :)
|
:eek: Al een tijdje niet ge-update :redface: :redface:
Inmiddels ben ik op 22 augustus getrouwd in de cabbie, waarvoor hij helemaal gepoetst en ge-detaild is door patrick (havanna): Inmiddels staat hij gewoon weer op de winterwielen, 15" g60 staal met 175/55 continental wintercontacts Gisteren nog even wat elektronica voor elkaar gemaakt en een woofertje :D erin gezet die hier nog slingerde. Dit is niet de definitieve set-up maar het voldoet eerst wel. Vanaf volgende week wordt hij voor een nog nader te bepalen periode gestald. Ik moet een vrij ernstige heup operatie ondergaan waardoor ik minimaal 8-12 weken niet mag/kan rijden. Maar in de zomer gaat'ie uiteraard weer de straat op :cool: :cool: |
nou gefeliciteerd dan maar, en sterkte met de operatie
|
gefeliciteert man, hoe zo'n mooie vrouw als een engnek als jij komt... :confused: maar heb van vrouwen tog nooit wat gesnapt.
succes met je operatie :thumbup: en sterkte ermee. |
Quote:
Tja VW's zijn babemagnets hè :D :D :D Thanx Tjaap en RJ ;) |
:eek: Echt super mooie wagen! :thumbup: :cool:
hoeveel mm heb je je auto verlaagd? Helaas dat ik geen technische kennis heb van hoe al die opknap-handelingen moeten..nooit eerder aan een auto gewerkt..dus zal wel duur grapje worden om wat dingetjes te laten doen.. Bestaat er ook zoiets als knutselen aan auto's voor dummies? :screwy: :tongue: |
Thanx voor het compliment. Ik weet niet hoeveel milimeter hij nu verlaagd is eigenlijk, nooit gemeten. Ik rij op een schroefsetje, die is vrij instelbaar ;) Niemand wordt geboren met heel veel sleutel en knutselkennis hoor :D gewoon veel dingen vragen en proberen dan kom je een heel eind. Dit forum en golfcabrio.com zijn daarbij wel heel handig, op beide fora zit meer kennis dan dat je in een boekje vindt ;) Het voordeel is dat als je aan je cabrio iets stuk maakt je in de meeste gevallen voor een paar euro weer klaar bent hahaha :D
|
mooie cabby succes verder
|
Nou, ik ben zelf inmiddels weer gereviseerd :D
De cabbie heeft inmiddels een nieuw wielagertje gekregen en is weer op de porsche's gezet. Het wordt wel weer tijd voor een zomershootje :cool: :cool: Ondertussen hou ik me druk bezig met het organiseren van de DrentheToer voor de golfcabrio.com waar we nu op bijna 110 cabrio aanmeldingen zitten :eek: :eek: :eek: Binnenkort weer nieuwe pictures :thumbup: |
En ja hoor, zaterdag was het zover, eindelijk volwassen
't blijft toch je kind hè :hug: :D :D :D |
mooi man en nog gefeleciteerd :cheers:
|
Quote:
AAH dat is iets nieuw voor mij, dat een auto volwassen is na 200k km, dan zal die van mij nog 6jaar moeten wachten :p Er staan namelijk een kleine 170k km op en ik heb er vorig jaar 5K met gedaan :rolleyes: |
Laatst ff een setje zimmermans met ATE blokken erop gezet voor:
Oud: En nieuw :cool: Binnenkort gaat de cabrio naar de spuiter voor het wegwerken van roest op de raamstijl voor. Dus eigenlijk moest het dash er voor die klus toch al uit :-D Vorig weekend maar eens even aan de knutsel geweest. Radio, car-kit en klokkenwinkel/schakelaars eruit: Doosje gedemonteerd spul :-D En even later dash en kniebalk foetsie! Ik heb al een hele tijd leuke upgrade's op de plank liggen die ik er nu in ga zetten omdat je lekker bij de elektra kan nu. - Clifford alarmsysteem - Centrale vergrendeling (via de clifford aangestuurd) - Elektrische ramen (orginele set) - Stoelverwarming (orginele set) Ik heb een Waeco MS50 cruisecontrol set besteld die aangesloten wordt op een orginele hendel. Dus eigenlijk is hij straks full-options :thumbup: |
mooie cabbie heb je :thumbup:
leuke rem schijfjes :thumbup: is da veel werk ... |
Leuke cabrio en leuk project.
|
mooie cabrio :)
|
Quote:
Neej, is zo gepiept. Half uurtje werk. Thanx voor de reacties :thumbup: |
Op hoop van zegen afgelopen maandag de CC hendel besteld.
Er was nog 1 leverbaar! :eek: Was de aller aller aller laatste :D :D (zou ik ook zeggen :D ;) ) Dan altijd maar hopen dat het de goede is natuurlijk. Vanmorgen een telefoontje van de stealer, je hendel is er :D Ff heengereden en ja hoor, de goeie! :thumbup: Een NOS mk1 cc hendel :rock: Mooi even aan de weaco knutselen als die binnenkomt. |
All times are GMT +1. The time now is 08:18. |