ik gok Feb/maart christiaan ......
( dat hangt er vanaf bij wie een hoesnel ik weer een las appr. kan bietsen bij iemand :D ) Ruben...ze zijn al verkocht :) |
Heb inmiddels zelf een bak en braaiapparaat aangeschaft, dus de rechterzijkant en voorkant zijn inmiddels klaar. :)
Gister in duitsland nog een partij velgbedden opgehaald en daarvan is de bedoeling dat ik een hart ontwerp,uitfrees en erin zet. |
hebt t project even bekeken en dat gaat helemaal goed komen.
succes johan joure |
thanx johan ;)
gister de onderdelen voor de nieuwe wielen gekocht, dus dat project kan ook van start . de rechterzijkant is nu klaar ( nog 2 x spuiten dan ) klink /binnenklink zijn binnen ( thanx Geffroy) de voorkant is ook klaar , (wielbak afgelast ) de vooruit moet ik nog even bestellen , ik denk gewoon blank vind ik wel het mooist bij de auto passen . deze week denk ik de auto omdraaien en aan de linkerkant en achterkant beginnen. groeten peter |
ohhh dat gaat goed, dan hoeft ik ook nie meer te helpen ;)
|
meer foto's want dit smaakt naar meer!!!
|
zo de kubel is gedraaid (starten lopen viel me niet tegen ..)
uitlaat (thanx voor je advies martijn :cool: ) en antennevoet gedemonteerd,ook een klein plaatje gelast waar een gaatje in zat . morgen weer verder. Ow , ik dacht dat je aleen mee kwam eten marco :D :D :D zal morgen even wat pics maken . ;) |
En heb je al nieuwe pics? Lachen wagens die kubels :P
|
Wat pics van het onderstel ..... nog iemand verlaagde spindels liggen ? |
Quote:
En draagarmen... zonder kever draagarmen gaat het niet passen.. |
zitten hier geen kever draagarmen onder dan ?
|
Dik project man.
|
Quote:
Nee, kubel is anders dan kever.. Heeft te maken met de fuseekogels.. |
Quote:
Zo blijf je een beetje bezig Sixpack!!:):) |
jaja emiel ;)
maar de 1 zegt dit de ander dat dus eff afwachten .... :) |
He Peter, ziet er goed uit man....!!! Maar je kan idd geen verlaagde spindels monteren zonder kevert draag armen....
Good Luck, maar dat komt wel goed me jou... |
stoelframes klaar :) |
als het goed is zondag de spindels ophalen , en andere wielen voor de kubel :D 10 J en 18 inch :)
|
Goed bezig peet! als er wat meer concreets ;) is gebeurd om ik wel keertje kijke :P :hug:
|
voor de kubel/keef met schijfrem. |
All times are GMT +1. The time now is 14:31. |