mooie Variant!
|
Vette bak, lutjeboer! Kom je hier nou nog een keer een bakkie doen, of wat?
|
Quote:
Alsk in de buurt ben rag ik de pariferrari wel ff bij jullie de oprit op ;) Laat ik Jennie wel in de auto zitten, voor het geval dat je haar weer vernield :tongue: |
Ziet er goed uit voor een wat "oudere"passat :D ;)
|
TE KOOP als ik n Daily Jetta MK1 kan vinden :)
Dus ook te ruil voor mooie Jetta MK1 :cool: |
Quote:
Ruilen tegen die van mij? ;) |
Quote:
Moeten we ff over brabbelen op MSN! Spreek me maar aan alsk er ben ;) Zal deze week ff in de Beetse kijken :cool: |
De kogel is door de kerk :cool:
Heb me (zoals jullie in het MK1 hoekje hebben kunnen lezen) een mooie (bijna) belastingvrije daily gekocht :) Vanaf maart ga ik daar in rijden, en gaat deze de bingo in met een nieuwe APK! Heb je er t.z.t. belang bij, hoor ik het graag ;) |
Welk jaar is die eigenlijk ?
Edit : blijkt maar weer dat aan de telefoon zitten en op een forum wat posten niet goed samengaat . Tweede post al die overbodig is LOL 1988 dus :D |
MOIN,
Komende zaterdag is mijn rode Jetta1 belastingvrij, dus dan komt de Passat vrij voor de verkoop! Er zijn al 2 belanghebbenden, maar toch ff een reminder voor iedereen ;) 24 maart komt er een nieuwe APK op (misschien iets eerder) |
Ergens komende week mag de Jetta
gekeurd en al de weg op, dus dan is deze passat officieel te koop! Doe een leuk bod en misschien issie wel van jou daarna ;) Ik regel nog wel ff een APKtje :) |
All times are GMT +1. The time now is 11:32. |