dat is allemaal shofield spul.....
Geen brazil. |
nee hoor... moet je ff vragen zei Sjef zelf tegen me. (dat hij dat had dan)
|
Misschien een "overbodige" opmerking,maar je hebt toch wel eerst je tussendorpel aan je buitendorpel gelast he ??
Buitendorpel zit namelijk niet rechtstreeks aan je binnendorpel !! Ter plaatse van je laaddeurtjes hebt je dus 3 (jaja,drie!!) dorpels zitten. |
Ik heb hem niet gekocht.
Ik hoor van heel veel mensen dat die dorpel bij normaal gebruik eigenlijk overbodig is... Toch maar doen? |
hey erwin.ziet er goed uit man! maar je had het toch ook dicht kunnen purren?
je hebt nog een bus staan bij de deur hahahhaaa lol. ga je spreken. groetn arie |
Quote:
Neee ik zou je bus ook zo slap mogenlijk maken hehehehehe Hoort er wel tussen hoor keverpechje Ik heb hem er ook tussen zitten. Dus doennnnnnnnnnnnn |
Als die hard bus boy had je eigenlijk 'moeten' weten dat je
buitendorpel aan je tussendorpel zit gepuntlast. je tussendorpel zit dan weer aan je binnendorpel gelast. Met slopen zeker niet opgevallen ;) Maar als anderen zeggen dat je hem niet nodig hebt,volg je dan hun advies ?? :eek: |
Quote:
Ik wist het wel (met slopen was het echt niet te meer herkennen! ;) ) Maar ik zal hem toch maar eens gaan kopen.... |
Spa 2005? Dat gaat het niet worden maar het gaat wel lekker zo!
Dorpel (met tussendorpel) zit er inmiddels in! De deuren laten zich met gemak en soepeltjes sluiten. Effe de wielen d'r onder geplaatst om een beeld te krijgen wat het ooit gaat worden...... Ook de chassisbalk is hersteld. Nu nog een stukje laadvloer scoren.... Wielkast achter is dicht. Nu nog het onderste randje d'r aan lassen. Maar eerst ga ik het stukje dorpel vlak voor de achterste wielkast herstellen. Dit i.v.m. maatvoering van het nieuwe stukje binnenscherm |
leuk bezig keverpech!
Loopt die dorpel niet door tot de achterstewielkast dan? Die velgen met primer (of grijze verf) wieldoppen staat wel hevig, erg orgininele looks! volgens mij kwamen die panels vanaf fabriek met primer doppen toch? |
Quote:
Heeeee fotograaf je zou toch even een foto van het onderdeel nummer op het T2 toppic bus plaatwerk zetten??????? of kwam je alleen maar afkijken???? |
Lekker bezig, Keverpech! Die velgen zien er zo idd erg goed uit! :cool: Blijven die zo?
|
Quote:
Die velgen blijven zeker zo! Enne rokus, Die foto, consider it done! |
serieus bezig!!!
super hoor....! :D |
Quote:
Oke, beter! |
Goed Bezig !!!
|
Gaat er goed uitzien Pechie!!
|
Zo zo... Zo gaat ie goed man! Ik kom binnekort wel ff een keer een bakkie bij jullie halen, ff kijken enzo! :D Mooi werk!
|
Quote:
Je bent altijd welkom Niels!! (Neem je werkkleren maar mee! :D ) |
Yo Erwin,you little trick,ziet er goed uit man! Lekker bezig geweest zo te zien.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:47. |