![]() |
Cool golfje!
Precies mijn stijl :) |
Quote:
Vergat even dat je geen rijbewijs hebt. Als je er toch niet mee rijd kun je de schermen wel zo laten. Dan lopen de wielen ook niet aan tegen de schermen. |
over anderhalve week heb ik examen, maar dan nog..
er wordt wel mee gereden, anders is dat niet goed voor de auto alsie zo lang stilstaat maar als ik mijn rijbewijs heb laat ik de wielkasten gewoon zo, omdattie nu niet meer aanloopt, en voor de winter is het toch beter alssie wat hoger staat. van de zomer komen er andere velgen en platte banden dan moet hij lager kunnen, als ie dan niet laag genoeg kan, kijk ik tegen die tijd wel verder ik vind het nu goed in ieder geval :) |
hij ziet er idd erg goed uit, ben niet zo te vinden voor g2's, maar wel als ze in deze stijl zijn!
|
Aan de rechterdeur zit nogal wat roest zo te zien, voor de rest is het wel een mooie auto.
|
rechterdeur is vervangen intussen, morgen krijg ik de auto
terug van de monteur, dan ook wat updates :) |
he misha
ziet er goed uit!!maar dat wist je al dat ik dat vond. kom binnekort even kijken/lulle als de auto weer terug is. had de vorige keer iets te veel haast.. ik spreek je nog, maar ga zeker zo verder!!! :thumbup: groeten rick |
hej rickie,
kom maar weer een keertje langs inderdaad, ik heb mijn pdp sticker ook binnen. morgen is mijn auto weer terug, dan kan ik de slinger er ook inhangen :D spreek je nog wel ! |
dan heb je de stikker sneller als ik heb.
toch nog een beetje aan mijn duits sleutelen..... ik krijg dadelijk al mijn spullen binnen dus kom ze binnekort wel even laten zien. rij nu ook al rond op staaltjes met dit kut weer...... groeten rick |
ik heb m terug, sticker enz ook ontvangen en er al op :D
morgen maak ik wat goede foto's, nu is het veel te donker :) (hij moet ook dringend gewassen worden) |
Gefeliciteerd!!! :D
|
Gefeliciteerd nog! Kom eens op met die foto's!
|
Misha heeft gister zijn rijbewijs gehaald, congrats gozer!!! binnekort minimeet :cool:
|
Quote:
Vandaar dat ik hem feliciteerde. Het stond in zijn MSN. :D |
ik heb dus gisteren inderdaad mijn rijbewijs gehaald :D
in 1 keer met 28 lessen, donderdag mag ik m ophalen :woowoo: dan nu, eindelijk foto's :D hij was dus naar de monteur geweest, groot onderhoud gehad wat vervangen moest is vervangen hij is weer 100% in orde :D ook is het roestige rechterportier vervangen voor een roestvrije het S-bocht eindstukje is op de originele demper gelast en mijn nieuwe set whitewalls is er ook opgezet thuis heb ik mijn polizei dein partner sticker erop gedaan, hawaiislinger erin gehangen en ik heb een nieuwe passagier op de hoedeplank, onze hond Budgie.. alleen dan in waggelhondje :D S-bocht: ![]() ![]() ![]() goed kijken, budgie het waggelhondje :) ![]() slinger, oldskl02 plaat en pdp sticker: ![]() ![]() nieuwe deur: ![]() ![]() alleen moet ik de GL stootstrip nog op de deur terug maken, ik had het geprobeert maar met die kit die ik had gekocht bleef hij niet zitten, ik heb nu dubbelzijdige tape gekocht, mss dat dat lukt :D |
Ruitenkit proberen! Wel eerst goed vasttapen zodat de lijst niet kan verzakken!
|
My god wat een strakke bak :thumbup:
Waar en voor hoeveel heb je die whitewalls op de kop getikt? |
Heej Misha,
gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs:P En dat golfje van je zit er nu gelikt uit, die S-bocht en de nieuwe deur...geniaal:P groeten christiaan |
Quote:
52 euro per set van 4, via iemand die een advertentie had op marktplaats het zijn van die rubberen ringen die je tussen de velg en band klemt.. :) |
Quote:
Had hij er nog meer? Zo ja zou je mij adresje kunnen pm'en :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 23:38. |