Ziet er goed uit ! Mooi rood is zeker niet lelijk,tornadorood Rules!! :rock: :rock: :rock:
|
fijne sebrings .... :D hij ligt lekker laag mooi werk mannen
ik heb nog wel een set sebrings liggen :D :thumbup: |
Ziet er weer netties uit zo, en mooi laag, goed bezig zo
grt bonne |
Hier het baasje zelf even :D. Ik ben er superblij mee, ook al 't een en ander geraakt maar dat hoort erbij. De verlaging zou 60/60 zijn, maar heb meer t' idee van 80/60. Dempers zijn van Boge, veren KW. Heb zaterdag nog een ander setje wielen gescoord, dus ik zit momenteel even in twijfel...
Overigens ook nog mensen die weten hoe je de afrolomtrek kan berekenen?? Ik heb nu dus 13 inch met 175/70/13, en heb wielen in de maat 5,5 x 15 gekocht... Nu vraag ik me af, wat staat het mooiste en houd de afrolomtrek ong. gelijk?? Of hoe kan ik dit dat berekenen? @ Wytse: Tornadorood is leuk, alleen ben ik nooit tevreden over de glans... :redface: @ Gerk: Zat jij bij Marcel in de sletta? |
Quote:
Vandaag had ik mijn ruigste tank, 1 op 16,6. Maar was naar limburg heen en trug gereden met snelheden van 130 tot ong. de top (rond 160 ofzo?)... Bij constant 120 op de snelweg is 't ongeveer 1 op 18,5. Zuinigste tank was 1 op 22,3... Dus je kan echt zuinig met zo'n ding! Normaal rij ik ongeveer 1 op 20. |
Quote:
Heb je evt. ook belang bij ruilhandel Voklswien?? :) Quote:
Nope, ik zag je rijden toen ik bij de stoplichten stond, en toevallig even later achter Marcel aan reed :D |
Dan heb ik jou gemist! Als je eens komt buurten bij JeeWee kom 'k wel 's langs, long taaim nie sien!
Ik ben overigens ook aan 't rondkijken voor andere achterlichten eventueel, maar wat zou't mooiste uitkomen op een rooie golf?? - Helder wit-rood - Helder smoke-rood - Normaal donker-rood - Normaal wit-rood Geen idee eigenlijk, maar moet ook weer netjes staan i.c.m eventuele andere knippers voor, maar ik wil liefst witte knippers voor... |
heb nog setjes helder liggen rood smoke, gewoon zwart rood ook wel en helemaal zwart wel ( treser )
mag je wel ff passen :D geen verpilchtingen witte knippers voor heb ik ook wel liggen voor orgineele bumpers ruil handel met wat ? sebrings tegen ........ :confused: |
Ik heb momenteel niks meer te ruilen :D . Ja velgen, maar die wil ik niet kwijt ;) . Heb alleen nog wat donkere g60 knippers en 'n setje afgedankte hoedeplankdragers :tongue: . Heb dus weer ruimte voor veel rommel :D . Maaruh, wat moeten die lampies kosten bij jou?
|
Quote:
nee ruilen was voor beatelfreak bedoeld ....die vroeg of ik de sebrings wou ruilen. 30 euro voor de heldere smoke rood ( zijn nieuw) 15 voor zwart rood gewoon 15 voor treser zwart 5 voor de voorste witte knippers ( zonder oranje glasjes er achter ) maar kom maar es langs om te passen je bent niks verplicht |
Quote:
YG PM ;) |
Quote:
ja retour ...en mister cool ...u moet maar ffkes kieken :thumbup: |
nieuwe wielen eronder
Hehe, wat hebben jullie lang moeten wachten op foto's! Haha, alleen slechte van de verlaging waren er. Vandaag banden wezen halen voor mijn nieuwe zomerwielen... En ja, ze moesten er ook meteen onder, want de andere banden waren kaal... Dus dit zijn niet mijn winterwielen, maar gewoon zomerwielen... Het zijn Lemmerz, 5,5j 15 inch, met 175/55/15 conti's er om... Ik zou zeggen, geniet, en geeft allen uw commentaar :D
|
Vetjes Marco!! Geen last van trillingen in de wielen?? Super zo hoor!!
|
Staat erg gaaf marco! Weet niet hoe het irl is maar zo lijkt me de achterband wat ieltjes. Desalniettemin erg originele keuze, maar dat wist je al!
|
Erg gaaf geheel zo! :cool:
Is dit zonder spoorverbreders? Valt me nog reuze mee voor ET45 |
Ziet er zeer netjes uit !..
|
Quote:
En waar komen die ook alweer vandaan :D |
Staat heel erg mooi zo! Super! :thumbup:
|
Heel erg netjes Mister Marco! Zag je vorige week op een avond nog op Quat, je ging richting Noardburgum, ik de andere kant op in de T3.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:09. |