Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ons hok (golf) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25993)

Nienke Bug 22-11-2006 21:30

Word tijd dat we ook weer ff wat doen met ons golfie :tongue: (dak zwart en zo) vrijdag ff mooie foto's maken

sikke aant 25-11-2006 21:18

zo hier even een paar mislukte foto`s van de foto sessie, we hadden beide een cmera die het niet zo leuk vond in het donker, dus helaas zijn ze wat mislukt.

maar voor het iedee zet ik hier toch even een paar neer:

links die van bonne en nienke, rechts de mijne

vandaag had ik de caddy even gewassen voordat hij de garage in ging en gelijk ook maar even een paar foto`s gemaakt van de caddy en de golf

Nienke Bug 26-11-2006 15:35

Binnenkort weer ff wat nieuwe foto's maken bij daglicht haha.

Maar ben zaterdag ook nog ff met de golf bezig geweest, heb mijn uitsparing voor de uitlat dicht en ben nu ook gelijk van die rotte plek af die daar naast zat ;) .

hier met het nieuwe stukkie, en ik had het gister in de menie gezet en een halfuur terug in de bruine verf :thumbup:

en een met de mascotte hehe

Grt Bonne

Nienke Bug 17-12-2006 21:49

Zo, vandaag dan eindenlijk die foto's gemaakt met mijn golf en die van sikke.
Was wel koud maar zitten wel een paar dikke tussen :D

Zo, eerst dezen maar ff :D mischien heeft sikke er ook nog een paar :woowoo:

Ferry24 17-12-2006 21:59

superdik zo die 2 golfjes.....

sikke aant 17-12-2006 21:59

natuurlijk heb ik er ook nog een paar!!!!!

hier moesten we ff een paar hulp middelen gebruiken om bij die rand op te komen :thumbup:

klik hier voor alle foto`s

jettaracing 17-12-2006 22:54

Ik heb er maar 1 woord voor .....VET!!! :thumbup:

Nienke Bug 19-12-2006 19:30

Bedankt, vinden we zelf stiekem ook wel een beetje haha

grt bonne

breadfan83 19-12-2006 19:59

Heel stoer.

Gaan ze nog exact het zelfde worden of blijven ze zoals ze nu zijn?

sanderz 19-12-2006 20:11

heel erg stoer dit, heb je nou voor 165ers en achter 195ers op de ats zitten, heeft wel wat :thumbup:

sikke aant 19-12-2006 20:29

ze gaan niet exact het zelfde worden denk ik, maar je weet maar nooit.

en nee ik heb geen 165 maar 175/55/15 om de 6J en ja ik heb 195/50/15 om de 7J :thumbup:

FGizmoS 20-12-2006 12:58

er word gesproken van een uitlaat die aangepast is op een eco diesel
kat eruit 60 mm buis zonder middendemper? welk geluid heb je dan op je diesel

Zweiter 20-12-2006 13:05

ik vind het persoonlijk jammer dat er 2 golfjes zo dicht bij elkaar in de buurt rijden met deze, toch wel, exclusieve kleur :redface:

misschien een wat onplaatsbare opmerking, maar dat was de eerste reactie die in mij opkwam. wel een SUPERKLEUR, en dat was de tweede opmerking :D

sikke aant 20-12-2006 17:27

Quote:
Originally Posted by FGizmoS
er word gesproken van een uitlaat die aangepast is op een eco diesel
kat eruit 60 mm buis zonder middendemper? welk geluid heb je dan op je diesel

voor het geluid hoef je het echt niet te doen, het is alleen dat de turbo sneller gaat opspoelen en dat scheelt no al een stuk!!!
owja je hoort de turbo ook iets meer fluiten.

@ zweiter, ik vind het juist wel wat hebben dat er 2 van in de regio omrijden, vooral als ze bij elkaar rijden :thumbup:

FGizmoS 20-12-2006 23:27

Quote:
Originally Posted by sikke aant
voor het geluid hoef je het echt niet te doen, het is alleen dat de turbo sneller gaat opspoelen en dat scheelt no al een stuk!!!
owja je hoort de turbo ook iets meer fluiten.

@ zweiter, ik vind het juist wel wat hebben dat er 2 van in de regio omrijden, vooral als ze bij elkaar rijden :thumbup:

alweer wat nuttige info ik dacht als ik een pot zou uithalen dat hij hierdoor iets minder vlot ging :chair: en wat tegendruk zou verliezen
dan weet ik wat me te doen staat na de keuring middendemper weg en dikkere buis :D

:thumbup: zo moeten er meer tips zijn

LouwVr6 24-01-2007 19:26

ha het bruine hok vanmorgen gespot bij een supermarkt in donkerbroek,zag het gelijk
ziet er mooi uit hoor.mooie kleur ook,maar binnenkantje ook even he!?

sikke aant 25-01-2007 17:57

ja indd bonne moet de binnekant deuren nog ff doen maar dat staat al wel op de planning.

maar ik heb dus vorige week een klein ongelukje gehad met m`n golf, er stak namelijk een put deksel iets te ver boven de weg uit waar door ik mijn subframe, karter en voorruit stuk heb gereden :mad:

hier ff een paar foto`s

het subframe:

het karter, deze bleek alleen maar bij de stop langs te lekken, dus daar heb ik even een nieuw koper ringetje tussen gezet en klaar. maar voor de zekerhijd heb ik het stukje onder de stop toch maar even wat opgelast omdat dat aardig afgeschaaft was.

voorruit:

Ik heb zaterdag gelijk alles vervongen
en omdat ik een nieuw subframe moest plaatsen en dus de motorsteunen los moet hebben, heb ik even een mooie steun gemaakt die tussen de spatborden invalt, waar ik de motor weer in kon hangen:

Golf_1_gts 25-01-2007 18:56

Pfff flinke klap geweest zo te zien :(

Tom80 25-01-2007 19:32

Hoe krijg je de voorruit stuk op een putdeksel? Geen vering, torderende carrosserie?

sikke aant 25-01-2007 20:13

er zat 1 heeeelllllll klein sterretje in m`n voorruit en nu istie dus helemaal gescheurt

All times are GMT +1. The time now is 19:43.