Sander die de AX, afgezien van dat stuk plastic op de motorkap ter hoogte van de ruitenwisser, veel leuker speelgoed vind dan de Vento.
|
in de ax rij ik ook nog wel eens.. paar keer per week..
sinds gister zit er weer apk op, moesten paar dingen aangebeuren, 2 bandjes, motorsteun en 2x een wiellager.. maar dat wist ik van te voren :) |
Valt mee. Remmerij was nog redelijk ok?
|
jup, even een setje nieuwe remblokjes en het remt weer perfect..:)
van 1 van de knippers die was een beetje veranderd in een aquarium.. dus heb ik deze vervangen voor oranje knippers.. :eek: weer eens wat anders.. en de auto voorzien van stadsverlichting in de knippers, ( de knippers doen het verder nog gewoon duidelijk ) big pimp'in :chair: |
netjes...
und holy canoli.. ! denk dat die velgen beter onder die pajero zal passen ;) die heeft vast wat meer ruimte... |
idd, die velgen komen er ook echt niet onder.. want met 19inch krijg je hem echt nooit op de grond..:D
|
had al een donker bruin vermoeden..... :D
maar je hebt een super vento :thumbup: |
de winterlook.. gister een setje ats cup velgen op gehaald voor 5tientjes..! (voor mijn winterbanden..:) ) niet netjes meer .. maar van een afstandje oogt het nog best leuk.. |
Mooi met die ATS'en, deze komt uit Amerika.
|
die had ik idd al gezien..misschien knap ik deze velgen ook nog wel op voor in de zomer straks.. :)
weet jij toevallig ook wanneer de distrubutie riem voor het laatst is vervangen.. bij welke km stand..? |
Stond op een sticker onder de kap en volgens mij ook in het boekje.
Ik heb 'm in iedergeval nooit vervangen. |
hierbij de foto's... met ats & winterbanden..:) schroefset moet alleen nog even beter afgesteld.. en achter iets hoger want hij veert nu achter niet meer.. :confused: of voor iets lager.. of is er nog een mogelijkheid zo dat ie achter lager kan zonder dat ie op de rubbers hangt.. :confused: |
Nette Vento :)
Is wel een beetje een forum-slet ;) Maar och, daar is niks op tegen :tongue: |
Quote:
Beter een forumslet dan op en neer Turkije elk jaar :D |
en als het goed is blijft ie voorlopig wel even..
en mocht er wat anders komen dan is de ax eerder aan de beurt... |
weer eens een update,
vanmiddag nog een setje ats cup wielen opgehaald, voor in de zomer, er zit alleen nog wel wat werk aan maar dat komt wel goed. verder heb ik in duitsland bij http://www.kfz-kabelbaum.de/assets/...6a41121aef.html een ombouw setje voor golf 4 tellers + de tellers besteld. dat was het voorlopig weer even. want er moet nu gespaard worden want ik loop met het idee om de boel om te bouwen naar vr6..maar dat zal dan niet eerder worden als de zomer of volgend jaar winter aangezien ik ook maar student ben.. |
paar fototjes van de duitse autosport dag :wink: gister met het mooie weer de ax eens goed schoon gemaakt en in de wax gezet (in de schaduw) het resultaat mag er wezen dacht ik zo 8) de motorkap gaat binnenkort eraf voor een orginele :cool: |
Beide wagens zien er zeer goed uit.
Vooral de vento is ergh netjes met relatief eenvoudige wielen |
All times are GMT +1. The time now is 08:29. |