Hoi Gert,
Ik heb begrepen dat jij morgen naar Zevenhuizen komt. Ja toch!! Wil jij een snowboard meenemen? Is wel leuk voor junior zijn kamer. Ik ben de enigste met een watergekoelde zwarte cabrio. Of ik ben op de fiets. Ik kom zo wie zo zeuren om stickers. Bedankt!!! |
Welke kleur of maat wil je hebben ?
Kijk ik of ik er aan kan voldoen :) Stuur maar een PM |
Up !!!
Tis weer bijna winter !!! |
Quote:
Optimist! :p |
gert,heb je nog zo een board liggen.Binnenkort als mijnne dakrek op de kever staat kan ik er een op leggen.
Ik had beter op retromania 1 meegenomen maja. Komen jullie dit jaar nog naar Belgiƫ of naar Budel ofzo? |
Wanneer is Budel ?
|
Quote:
Wat voor kleur ongeveer ? Zet ik er een weg Er komt van de week iemand voor alle boards kijken .. :) |
hoi gert heel cool al die boards ik heb ook intresse voor op mijn dakrek uiteraard
ik weet niet of je van plan ben om naar de cruise night te komen 1 juni want als je er dan wat meeneem raak je die zeker wel kwijt gr. robert |
Heeft iemand wel nog een oude surfplank voor me liggen thuis voor op mijn kever?
mailto:d.suntjens@home.nl |
lang leve volksforum
Quote:
goh wat een lekkere reacties krijg je af en toe op deze site :mad: |
Gert is op vakantie (in de VS), dus vandaar.....
|
Dacht al waar issie.... Ik geef em groot gelijk
Maareh... lekkere reacties....? Das sarcastisch neem ik dus aan.... :rolleyes: |
Ik vind mijn dak-vulling toch veel gaver :-)
Paste er echt niet in.. |
klep op dak = beter dan dak op klep
Quote:
nou dan kan je beter een snow board kopen voor weinig dat beweegt wat beter voort in de sneeuw en ook op de auto denk ik :biggrin: :biggrin: |
:0
Quote:
thanx bob ik vind mijn berichtje er wel heel erg geirriteerd uitzien net of ik echt pisst off was bedoel het niet zo :o |
Het is je vergeven hoor :)
Ik was idd op vakantie En alle boards zijn inmiddels op .. Sorry voor de late reactie : toen ik terugkwam van vakantie waren er meer dan 300 topics die ik of nog niet gelezen had of nog moest bijlezen . Ben er niet aan begonnen : was onbegonnen werk :( |
All times are GMT +1. The time now is 23:49. |