Quote:
uhm .......dit was een offerte bedankt voor je interesse in de djbus. Helaas doen wij niet aan "vrijwillige bijdrages" met de djbus, hiervoor zijn de onkosten te hoog & valt jullie festival in ons hoogseizoen. Wel kunnen we jullie 20% korting geven op onze hoogseizoen tarieven, dit komt neer op circa 1200 euro voor een set van 4 uur incl. dj. |
geen hart voor deze bus dus... puur voor het geld, triest
|
Ik ben persoonlijk nogal liberaal ingesteld en het verbaast me dan ook echt dat er hier zo overspannen gereageerd wordt op mensen die proberen om een paar centen te verdienen.
Is dit nou afgunst? De bus blijft in elk geval mooi. Voor het zelfde geld was ie niet door deze mensen gerestaureerd en was ie op de sloop terecht gekomen... |
Quote:
jawel!! giulietta op lpg... ;) |
Jepe, het is absoluut geen afgunst, het is gewoon weg jammer dat ze zo weinig van snappen.
vooral dit zinnetje; "Helaas doen wij niet aan "vrijwillige bijdrages" met de djbus...", is daar toch wel een heel goed voorbeeld van. ze kunnen ook zeggen dat ze voor 100 euro en een goed promoplek op een meeting wel komen, gewoon om de sfeer van de NL VW scene op te snuiven. |
zij hebben die bus om geld mee te verdienen, en zijn niet als ons allemaal, druk met een hobbyproject.
|
Quote:
Een paar :rolleyes: Dit is wel erg veel he. Beetje geldklopperij zo. Of zijn ze van plan om binnen een maand de kosten van het ombouwen eruit te halen ofzo. :confused: |
Ik heb er geen aandelen in, maar een beetje nuanceren wil ik het wel. Reken maar eens uit hoeveel geld er nodig is om die investering terug te verdienen. Ga er maar eens vanuit dat die bus 25000 euro heeft gekost, lijkt me niet onredelijk voor restauratie, airride en apparatuur. Dan moeten er nog plaatjes worden aangeschaft en er moet een DJ mee. Die moet ook betaald worden. Voor het draaien van muziek moeten nog rechten worden betaald waarschijnlijk. Dan heb je nog verzekering, brandstof en onderhoud van de bus.
Dan heb je dat bedrag per uur zeker nodig. Anders laat Tiesto maar een paar uur komen, die komt voor dat geld zijn bed niet eens uit en die heeft niet eens een bus! |
ik ken verschillende Dj's met PA dus met aparatuur en "plaatjes "
die draaien +/- 4 uur lang voor 300 een hele dag kan ook, maar dan zit je nog op 900 euro verschil per 4 uur ..... dus is jou dat die bus waard moet je je als organisatie jezelf af gaan vragen ? ( p.s. de bus zal toch een inverstering zijn ? dan kun je die ook aftrekken van de belasting . ) ik vind het persoonlijk aan de hoge kant. |
als men het te duur vind moet je het niet doen, ze zitten redelijk vol, dus zat mensen die het wel kunnen en willen betalen.
en exclusiviteit heeft z'n prijs, trouwens als je als bedrijf dit huurt, kun je die kosten ook aftrekken dus iedereen blij. en je hebt wel een cool busje staan op je feest, want daar is dit topic eigenlijk over begonnen. ;) |
I rest my case, your honor :D
|
ja neem dan klaas schaft, die heeft pas een ijscoole bus! Superijs party!
|
Precies das pas een aanwinst op een meeting! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 17:47. |