Haha kom zo wel even langs voor een biertje :D
|
Maybe ook aanwezig :) .... Misschien met eigen auto, maar dat is even afwachten, anders met Siem mee in de Polo ;)
|
Kijk manne, gezellig! Meld je ook even aan op het Forum van VW Team Arnhem.
Natuurlijk niet de grootste, wel lekker regionaal. |
ja mensen ik woon op de j de wittlaan lache kunnen we eens kennis maken de 31ste :hug:
|
mmmh, dan zit ik net in drente (centerparcs huttenheugte) anders was ik ff langs gewipt!
|
Aanwezig met de VW-Haaksbergen crew ;) waarschijnlijk 3 auto's..maybe 4 :cool:
Tot dan ;) |
Quote:
Toppie!! Willen kijken of we er iets maandelijks van kunnen maken, Arnhem dub-in, of zoiets. |
Hey Vw Haaksbergen komt zeker, en wel met zeker 3 auto's sterk:P... mss 4.... Tot dan...
groetjes |
Quote:
Hmm..zou cker wel leuk zijn, maar denk niet dat ik er maandelijks bij aanwezig zal zijn :D Zit namelijk met het werk..Moet de volgende dag 7 uur weer aanwezig zijn @ werkplaats duss :rolleyes: Maar aankomende ben ik er iig wel :D |
gezellig!
|
Als ik niet hoef te werken, kom ik ook nog wel even langs met de cabrio vanuit Wageningen. :) Of de A4....
|
Gaat gezellig druk worden !
|
heej, ik heb me net nieuw aangemeld. Ik heb zelf een mk2, de foto`s komen nog. Ik zit ook in het team van vw-haaksbergen. In arhnem ben ik aanwezig.
gr MK2_Grado. [/I]vw-haaksbergen |
word een mooi feestje :hitit:
|
Al enig hoeveel auto's er ongeveer zullen komen? Ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar ?
|
denk ook dat ik wel kom met mn einzer!
|
Als iedereen komt die zegt te komen, moet een auto of 40-50 lukken.
Maar dat zal natuurlijk ook afhangen van het weer... Maar het gaat goed, zoals je ziet hier onder: |
probeer mn broer en 2 maten ook wel mee te slepen! weer 3 auto´s extra :rock:
|
Het zal wel mooi zijn als er echt zoveel komen. hoe meer hoe beter:).
Hopen dat het weer een beetje mee zit. MK2_grado. |
wij komen ook ff kijken, 1 aircooled / 1 watercooled :beer:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |