Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   [FOTO's] Kever Zomer Festijn 2006 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=24587)

lowghia 19-09-2006 16:22

wat valt jullie op aan de duitse karmann? (Niels ik heb even 1 foto van je gejat nou niet gelijk kwaad worden hé ;) )

hajee 19-09-2006 16:29

Quote:
Originally Posted by Sjeekspier
[QUOTE=Airtime]M:eek::eek:i!

Die hoogdak T2a is ook erg gaaf! :rock:
Thanx.......Ben er zelf ook errug blij mee.......

een van de toppers van afgelopen weekend! geweldig dit!

Berserker 19-09-2006 16:32

Quote:
Originally Posted by lowghia
wat valt jullie op aan de duitse karmann? (Niels ik heb even 1 foto van je gejat nou niet gelijk kwaad worden hé ;) )

ik ben geen expert maar de knipperlichten?

-Jens!- 19-09-2006 16:38

was geslaagd gasten (en vrouw), lekker naar de kloten :redface:

(including leon :D )

KZF staat op de kaart!

greetz jens

lowghia 19-09-2006 16:55

Quote:
Originally Posted by Berserker
ik ben geen expert maar de knipperlichten?

FOUT!! :rolleyes:

Berserker 19-09-2006 17:56

Quote:
FOUT!! :rolleyes:

benzineklep? ander kleur dak/vinyl dak?

volksfahrer.nl 19-09-2006 18:00

lowlight met nieuwer type roosters in de neus

Franklin 19-09-2006 19:12

Quote:
Originally Posted by keverpech

bingo, zag het zelf ook, persoonlijk vind ik t echt zonde de auto is bijna perfect, en dan doet de eigenaar zoiets. maarja ieder zijn smaak

Berserker 19-09-2006 21:46

Quote:
Originally Posted by keverpech

whaha super nu iemand het zegt weet ik nog steeds niet wat t verschil is...

Beetlefreak 19-09-2006 22:27

Quote:
Originally Posted by Berserker
whaha super nu iemand het zegt weet ik nog steeds niet wat t verschil is...

Vroeg (voor '59) model Karmann Ghia met later model (na '59) roosters in het front.
KG is er (als ik met niet vergis) in 3 uitvoeringen geweest.

Niels - AirMighty.com 20-09-2006 10:16

Quote:

Ik wordt niet kwaat... wordt nooit kwaat... :D je gaat je gang maar hoor. :cool:

Maar idd een low-light met nieuwe rosters e.d.
Maar weet je zeker dat de huidige eigenaar dat (niet lang geleden) heeft gedaan... misschien heeft de auto in het verleden wel een ongelukje gehad en waren met de resto toen der tijd de nieuwe rosters veel 'hipper'.

Beetlefreak 20-09-2006 11:24

Quote:
Originally Posted by Niels - AirMighty.com
Ik wordt niet kwaat... wordt nooit kwaat... :D je gaat je gang maar hoor. :cool:

Maar idd een low-light met nieuwe rosters e.d.
Maar weet je zeker dat de huidige eigenaar dat (niet lang geleden) heeft gedaan... misschien heeft de auto in het verleden wel een ongelukje gehad en waren met de resto toen der tijd de nieuwe rosters veel 'hipper'.

Gelukkig maar dat je nooit kwaad wordt ;) :tongue: :tongue:

Kan ook zijn dat het een of ander vaag overgangsmodel is o.i.d. net als een '57er kever met een ovaal dash :confused:

lowghia 20-09-2006 17:10

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Kan ook zijn dat het een of ander vaag overgangsmodel is o.i.d. net als een '57er kever met een ovaal dash :confused:

dat zou kunnen, maar ik heb er in ieder geval nog nooit wat van gehoord of gezien.

VolksKai 25-09-2006 19:34

volgens mij stond die KG met t KWF boven binnen, half afgebouwd. Of er moet er nog 1 zijn met nieuwere looks aan de voorkant..

jppiggen 25-09-2006 22:18

heb persoonlijk best lang staan kijken naar de KG met verkeerde neus en vind t echt jammer van zo'n auto. Het was duidelijk te zien dat er flink geplamuurd was bij de overgan van neus naar spatbord. Ik heb nog nooit een originele KG gezien met brede roosters en lage koplampen en ga er dus van uitdat t niet origineel is.
Vind t dan ook echt zonde. Ik zag de auto eerst aan de achterzijde en liep naar voren om natuurlijk een foto te maken, keek in mn scherm en dacht wHat The F*ck.
zo netjes gerestaureerd en dan net niet t puntje op de i ( van Ghia)

wel complimenten voor de rest van de auto, mar ik had toch die 500 of 1000 euro extra geinvesteerd voor die neus.

de rest van t evemenent was echt top. er was iets wat me ook dit jaar weer opviel: waarom werd er niet rondgereden s'avonds op de camping of rond t meer?

top weekend gehad

groeten j-p

All times are GMT +1. The time now is 20:55.