![]() |
Zonde idd. Pak dan een Golf 1.3 als je toch bezig bent :(
|
Een Rallye 1.3 ?? :D
|
ik zie liever dit dan de meeste rallye projecten tegenwoordig
|
zonde van de auto.
het blok weegt net zoveel als de auto. veel te lomp , alles trek je kapot maarjah je doet er niks tegen............. |
Quote:
Nee hij hangt er al in, zonde :( |
Quote:
Thnx, ik hou ook van jou.... :chair: |
;)... die van jou is super... maar ken ook andere
|
Ach, het blijft maar blik. Lekker belangrijk als er weer een gare Rallye in wat anders verneukts wordt omgetoverd. Pas als het een compleet gave originele Rallye had geweest zou ik het zonde vinden.
|
Quote:
psies wat ik probeer te zeggen |
Als ie geen ralleye had gebruikt had ie wat meer problemen gehad om er achterwielaandrijving van te maken ivm de achteras en reservewielbak, je kan het zonde vinden maar logisch is het wel ;)
|
had beter gelijk een audi kunnen kopen
|
Tja ik vind dat er nog genoeg Rallye's zijn bovendien hoe zeldzaam is zo'n ding nou? Er zijn er wel dik 5000 van gemaakt..... Zie liever zoiets als dit dan een afgeragd hok met jetta koplampen.
|
Ben ik dan de enigste die het wel cool vind. Ik denk dat als de auto af is dat menig persoon wel staat te kwijlen als je de auto ziet rijden.
Mits het dan op een goede manier afgewerkt is. |
Dat zal nog maar de vraag worden als ik het zo zie... Maar wie weet... :D
|
Ik vind het zonde omdat die gozer metalen kokers van 60x60 ofiets dergelijks gebruikt alles word vast gebakken aan de kokers..maak dan een net frame wat meer gebruikt maakt van de orginele ophangpunten en verstevig deze.
|
Afgezien van dat het misschien zonde is, waar gaat hij zijn radiateur laten?
|
nooit een sportquattro gezien?
|
Quote:
En dan dit in een rallye :D :woowoo: ![]() ![]() |
Halleluja!@!!!!!!
|
Quote:
Dan ben je gewoon stom... PL is een 1e klas scheitmotor. |
All times are GMT +1. The time now is 13:25. |