Quote:
:confused: Heb je er nu al twee nodig dan?? :( |
ik heb ook nog wel een ruiterwissermechanisme liggen van golf 1..laat maar horen.. we zijn te herkennen[ ook wel belangrijk!] door een paarse golf 1 met bmw velgen en een peugeotje 205 rood..
|
Quote:
[Off Topic] Dat is ook het domste wat je kunt doen, zeker omdat je van te voren al wist dat er fikse boete op staat.......... [/Off Topic] [On Topic] ........ [/On Topic] |
@ Marco: Spuit elf... ;) :p
@ GTIpowerrr: had voor 140 euro liever een setje velgen dan.... :rolleyes: :D Maar euhm..... niks moet heh... :) Je moet je niet gebonden voelen na aanleiding van een reply van mij in een topic... Alleen kopen als je het wat vind dus.... |
Quote:
Zei ik mechanisme :confused: :confused: hoe ken ik dat zeggen... moet de motor hebben, die van mij hapert :( :eek: en een nette wisserarm achter en 2 voor voor :D Heb net ff gekeken nog, mijne zit vast met een 13mm moer.. dus gok op m10. Heb nog een andere wisserarmpje liggen voor achter maar die is M8 :( voor heb ik wel weer M8 zitten :confused: :confused: |
13mm moet is echt geen M10 dennis :) Dat is M6. M8 kan idd voor, dan heb je voor een dikke as. Oudere modellen hebben een dunne as. Wisserarm achter heb ik ook nog wel liggen volgens mij (€ 5,-)
Ik neem em samen met de MOTOR voor je mee. |
Ik weet het ook niet meer.... klote auto altijd....
|
Lekkere afspraken maak jij dan...
|
Quote:
bedankt :D |
Quote:
he tommy wat voor auto heb je dan? dan kom ik dan wel ff kijken wat je allemaal voor moois bij je hebt wij (brummen) zijn er zo rond 11 uur |
is er nog iemand die nog wat spul nodig heeft?
ik heb ook nog het een en ander thuis liggen zeg me wat je zoekt en ik kijk of ik het heb en neem het zondag dan ook mee |
Quote:
|
zou je niet eens voor andere bumpers gaan kijken thom.. ;)
|
hoor ik daar een lama schijten? ;)
|
hoor ik daar een 1.3 knorren....;)
|
maareh, die storende bumpers valt toch niet iedereen op, en daar loop ik nog wel eens tegenaan... heb persoonlijk andere prioriteiten....
|
auto ziet er zo al super uit... maar het zijn de fine touches die je zelf in je hoofd hebt.. zo maakt elke auto uniek door de eigenaar..[ zo dat op de vroege zaterdag!]
|
:confused: :rolleyes:
huh huh.... hehehe ;) |
Quote:
Nee die velgen vind ik kewl....dus halen zal ik ze. Quote:
Nou ik ben aangehouden 2 mtr voor me huis...dus om dan even mijn tel in de carkit te proppen was me teveel werk.....dat ze boeven gaan vangen...ik had nog geen 5 sec de tel in me hand..en ik was binnen 3 tellen thuis..kom op zeg...miereneukers.. |
Tommy, tot hoe laat denk je er te zijn? Ik wil als het kan ook nog wel een blik werpen op je nieuwe motorruimtecarbs1.3ding.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:09. |