Quote:
Voor mij bedoeld? Ik weet dat er bij staat dat het om een originele vw kleur gaat. Maar ik vroeg me dus af of deze kleur ook origineel geleverd is op een golf 1. |
Mooie golf 1.
De kleur ziet er ook goed uit !! |
Absoluut mooie kleur.
|
Super mooi kleurtje !!
|
Quote:
Neem je Arjan dan ook mee? :rolleyes: :tongue: :D Quote:
Ik denk dat het zo lijkt doordat de foto's met een crappy GSM toestel zijn gemaakt ;) |
ahum crapy foontoestel je hebt het wel over de nieuwe samsung e900 met 2.0 megapixel he :D . Jah ik heb de auto vanmorgen eens in de zon gezet en het kleurtje slaat over naar goud waarbij er ooknog een metalic effect inzit :cool: . De kleur heb ik uit een kleurenboek gezocht en de kleurenmaker vertelde me dat het een kleur was die door volkswagen in 1987 gebruikt werd. Tjah wat kan ik nog meer vertellen, ik be niet echt zo'n computer mens dus ik ga bouwen haha! Mensen bedankt voor de leuke reacties! En een arjan meeting? Ik vind t goed ik geef wel groen licht wanneer mijne klaar is :rock:
|
jongens wie kan me uit de brand helpen? Ik zit ff met het volgende ik heb de kabelboom erin getrokken en alles op het motorblok aangesloten al begint het al in de motorruimte. Ik heb al 2 stekkertjes over in de motorruimte en weet niet waarvoor de sensor dient die thv de nokkenas zit :redface: en welke kleurencombo daar evt bijhoort. En achter het dashbord blijkt het een grote wirwar van kabels te worden waar ik geen bomen door het bos meer zie. Alles is aangesloten (alarmlichtschakelaar achterruitverwarming contactslot etc) maar heb gewoon van sommige aansluitingen draden over loshangen enz. Heeft er iemand een DUIDELIJK kabelboomschema liefste MET kleur aanduidingen van een golf 1 1.3 uit 1981? Zoja kun je het me aub mailen naar venloboy@hotmail.com alvast bedankt jongens!
Ja en ook ik wil graag voor het winterseizoen ff een meeting mee te pakken dus wie helpt me? Aan en kabelboomschema. :D |
Ik heb wel een vraagbaak (So wird's gemacht). Daar staan ook draadschema's in...
|
Quote:
Klinkt goed! Zou ik die van je kunnen lenen of copieeren rob? Aangezien ik ook in venlo woon is dat wel te doen gr arjan. Pm me er anders ff over |
All times are GMT +1. The time now is 01:01. |