Zit een corrado stoel niet lager ????
Qa hoogte bedoel ik. In m'n 78 zaten stoelen van een 81er Bij golf2 zit de verstelling [om de stoel te verzetten] aan de andere kant en moet je een beugel omzetten om het te laten werken in een 1. |
corrado stoelen Rene ?
|
ik heb in mijn 83er golf 2 stoelen zitten, het hendeltje moet ipv links naar rechts gezet worden aan de bestuurders stoel hoef je geen gaatjes te boren die zitten er al, bij de passagier moet dit wel.
|
Quote:
Bij sciroccostoelen zitten de hendels voor het verstellen van de stoelen ook aan de andere kant, dan een Gti-stoelen. Was iig makkelijk op te lossen met een lasapparaat.. |
corrado stoelen zitten er inmiddels in.....zitten super....nog bedankt Fré
het hendeltje moet ik nog een keer uitzoeken....hij schuift iig wel goed:) |
dus je hebt nu beide stoelen erin zonder het hendeltje om te zetten?
kan dat wel gewoon? |
jup....het hendeltje zit net aan de andere kant...zat net ff te denken..als ik de stoelen nou omwissel...dat het dan wel goed moet zijn...
heb je alleen die hendels waarmee je de stoel naar voren klapt aan de binnenkant zitten.. |
Quote:
en je gordel-klik-houder-ding zit dan aan de verkeerde kant... kan dus niet ;) |
jawel, want bij mijn auto zit m`n gordel-klik-houder-ding aan de middentunnel vast.. ;)
|
joh.... kick :D
misschien bij mijn auto ook wel :redface: zou het eerlijk gezegd niet weten (golf uit 1980, wel oude model, kleine achterlichten, smalle middenconsole, enkele tietenteller etc.) :rolleyes: |
Quote:
hehe een tietenteller :rock: |
is DIT nix voor je ??? :D:D:D
|
All times are GMT +1. The time now is 05:04. |