![]() |
Quote:
Tja, eerst zeggen voor 200 naar belgie. dan niks van je laten horen, dus denk vraag even of hij hem nog wil. En wat denk je, nee hoor dan je!!! :mad: |
Had je niks meer foto's gemaakt van de binnen- en buitenkant?
|
ik zal het morgen melden aan mijn broer als het iets is hoor je het.
|
Quote:
Ja hoor die had ik wel gemaakt maar er nog niet opgezet. zal ik vanavond nog even doen. Hij mag weg tegen een leuk bod, totaal niet de hoofdprijs. Kan hem eventueel tegen normale vergoeding(dus beetje afhankelijk van de afstand) ook brengen |
Quote:
zou je ook een foto kunnen plaatsen van het itrieur daar heeft kameraad van me mischien wel belang bij |
Hoe meer foto's, hoe gemakkelijker te verkopen, of anders moet de omschrijving toch echt een heel stuk completer/uitgebreider worden wat nu wel/niet aan/op/in de auto zit en in welke staat het verkeerd.
|
Quote:
Zal vanavond even een fotoshoot doen en plaatsen met omschrijving. |
:hug:
|
op welk nummer kan ik je bereiken. ik wil morgenavond wel langs komen voor de hele auto. stuur even een berichtje met je nummer.
groetjes franklin |
of heeft hier iemand zijn nummer toevallig?
|
Ja ikke. ;)
zie PB |
Heb je misschien al meer foto's, vooral van het interieur?
|
hij heeft ze gemaakt en geprobeerd te versturen naar mij, maar dat is niet gelukt,
er moet iets heel ergs raar aan de hand zijn met de auto dat ik hem niet mee neem vanavond. oftewel de aanstaande eigenaar zit hier. |
Quote:
denk dat het er teveel waren en te groot. maar dacht dat je tegenwoordig 10Mb kon verzenden naar Hotmail? ik zat eronder kwa MB's. Als er iets vreemds mee is durf ik me straks hier niet meer te vertonen. Zou ik erg jammer vinden, tis zo gezellig hier. |
Anders upload je ze ff bij imageshack.us of mijnalbum.nl en post je ze snel ff hier. Dan is je info.voorziening compleet toch? Ziet franklin ze ook wel.
|
Quote:
hij kan ze ook hier opt forum uploaden ;) |
jongens maak je niet druk, de kar staat al klaar en de auto is al vol getankt dus foto's zijn niet meer nodig, maar als jullie zonodig foto's willen zien zal ik er vanavond wel maken dan.
|
Quote:
Brand ik ze wel op cd kan je die ook gelijk meenemen. En waarom altijd risico van een X met imageshake als ik een Website heb. |
Mag slotje op,is opgehaald.
Veel plezier ermee Franklin!! :hug: |
All times are GMT +1. The time now is 07:47. |