![]() |
iemand die mij kan helpen?
ik denk zelf nu aan de brandstofpomp, omdat van een pf motor de druk van de pomp niet zo hoog hoeft te zijn als bij een ev, of heb ik dat fout? |
Heb ik geen idee van, ik weet wel dat die van een 16V ca. 5 bar doet maar daar zit dan weer een drukregelaar op van 3.0 bar.
|
Quote:
Als ie tijdens het starten WEL aanslaat heb je dus brandstofdruk....die druk veranderd namelijk niet na het starten. Maar mocht je willen *pielen*: de brandstofdruk is op de spinnenkop te regelen, voorop zit een stelschroef met borgmoer. indraaien druk om hoog..uitdraaien omlaag Maar ik dacht te begrijpen dat je de pomp óók had vervangen, maar die komt dus niet van een EV af ?? |
Quote:
ik heb de pomp ook vervangen omdat bij een 1.3 helemaal geen pomp zat, maar die heb ik vervangen door eentje van een pf motor maar heb het probleem gevonden, ik had de aanvoer en retour omgewisseld bij de pomp, probleem is nu opgelost dank aan allen :rock: |
Quote:
Vreemd.......tenzij je niet de originele leidingen gebruikt. De toevoer en retour hebben namelijk normaal verschillenden maten aansluiting zodat verwisselen eigen niet mogelijk is In ieder geval doet ie het... daar ging het om :jacks: |
All times are GMT +1. The time now is 19:39. |