Quote:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Dat is t minste, verlagen en dikke wielen dr onder. :woowoo: |
Quote:
Ik ben het daar HELEMAAL mee eens! Je hebt dat ding godzijdank eigenlijk gekocht om hem van de schrootpers te redden? |
ohw ohw huibje toch....
je kan ook de motor die eruit komt bewaren en een andere er "tijdelijk" indoen... en uiterlijk alleen verlagen en andere velgen eronder.. (velgen ook bewaren) dan kan je altijd terugbrengen naar orginele staat... |
Quote:
pcies.... of gewooon een leuk setje webers op dit blok monteren ofzo... zolang je maar dingen doet waardoor je hem nog wel eenvoudig naar de originele staat kan brengen, zie ik het probleem niet echt.. |
Quote:
hij was 4 auto's verwijderd van de pers...........ze zaten te lunchen, als ik 2 uur later was gekomen was ie plat geweest :eek: |
|
Quote:
:own: |
Ziet er netjes uit zeg..nooit meer weg doen!
|
:own: :jacks: :jacks: :jacks:
|
Ik kan er nu trouwens aan toevoegen:
Hij blijft en de restauratie is BEGONNEN!!!!!!!!!! uiteraard volgen er nog foto's Groeten ;) |
Mooie scirocco en wel orgineel houden he:D
|
mwha, een paar kleine ingrepen daargelaten blijft ie origineel.
in iedergeval schroefset, Greetz |
ik ben benieuwd........
|
Quote:
Klasse kerel, en succes met de restauratie! |
Hoi, ik zie dat er een NL sticker achterop zit. Is het een origineel Nederlandse auto? En zo ja, wat is of was het kenteken?
Ikzelf heb ook een gele TS uit 1974 met kenteken 85-BS-71. Ben benieuwd of de jouwe ouder is. Gr. Menno |
Ja originele hollander, en van 1e eigenaar :D mijn kenteken is 42-BT-81, dus de jouwe zou ouder moeten zijn toch?????? :confused:
|
Super, die Rocco... Lekker zelf weten wat je gaat doeen met hem.
Plannen klinken goed, gewoon op ze buik en een snellere motor erin en klaar. |
Quote:
Dan is die van mij ouder, er is er ook nog eentje met het kenteken 85-BS-72, dus met maar 1 cijfertje verschil. En die rijdt ook nog gewoon ergens rond. Als je de kentekens bij Google intikt, kom je vanzelf op een site waar de foto's staan van beide auto's. Succes met je unieke vondst! Ben benieuwd wat je er van maakt. |
nette auto hoor.
|
Nette auto,
Succes, je plannen klinken goed:rock: |
All times are GMT +1. The time now is 17:50. |