was idd erg goed!!!
niemand die belgische mat-zwarte polo gefotografeerd? |
Deze?:
? |
|
|
Quote:
Daarom had ik ook een lange broek aan... :D Ik denk dat gebeurd me niet! :rock: |
in ons dorp was het de afgelopen dag feestweek met als hoogtepunt op de zaterdag de nacht van...
ik was min of meer verstandig genoeg om op tijd(half 4)op bed te gaan,aangezien ik de hele zaterdag al op de vliegbasis leeuwarden rondgelopen had. maar mijn partner in crime rianto was pas om half 7 thuis. en we hadden om kwart voor 8 met de tdi site in assen afgesproken. aangezien ik een beetje verlaat was reden we pas om half 8 uit ons dorp weg richting assen. rianto had ondertussen de mannen van de tdi site gebeld dat ze niet op ons hoefden te wachten en dat ze vast weg konden gaan.. mijn planning was dat we ze voor zwolle ingehaald zouden hebben..... rianto was ondertussen in slaap gevallen toen we de n33 opreden. het was rustig op de zondagmorgen dus kon een beetje tempo maken.. eenmaal bij assen op de snelweg het tempo op 160 kmph gezet om de boys and girls van de tdi site in te halen.. bij zwolle had ik ze nog niet gezien,bij amersfoort nog niet... klokslag half 10 waren we in koudekerk aan de rijn waar al diverse mooie wagens stonden.. maar geen tdi site mensen.... ondertussen rianto maar wakker gemaakt en die de panters bellen.. waren ze nog maar op de ring van utrecht.. bleek dus achteraf dat de heer fred fraket te laat was en ze daar nog op gewacht hadden.. en aangezien de ontmoetingsplaats in assen was,zijn wij daar niet langs gereden in de veronderstellign dat ze al weg waren.. inmiddels mochten we het terrein op waar ik de tdi van rianto bij de overige clubleden neerzette.. de partytent werd opgezet en we werden voorzien van koffie en broodjes door de vriendin van pompeduse.. goed geregeld mannen!! het terrein ff aantal keren overgelopen waar het nodige mooie materiaal stond.waaronder een 10tal engelse wagens,een aantal duitse en zelfs een fransoos.. tegen 1 uur hadden rianto en ik het wel gezien en zijn we huiswaarts gekeerd.. climat control aan,zonnebril op en rio die binnen 2 km al weer lag te pitten was een mooie meet,met heerlijk weer,schitterende auto's en mooie dames.. de complimenten aan de mannen van M.I.V.W hieronder ff een kleine impressie. de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl onder foto's vw |
De officiele pics staan op www.mivw.nl !!!
|
Quote:
Super foto's!!!! ik sta er zelfs ook nog op!!! Man man wat een dag ,ik ben er nog onderste boven van :D Hier nog een paar pics van mij (ja ik heb er nog meer ,maar die zal ik wel even linken vanavond naar een "mijn Album") Ja zo ziet dan een uitlaat eruit van een (snelle :rolleyes: ) diesel na zo'n 230 km! Natuurlijk de "Trunk" stand! Jettamania even een bumper verkocht aan één van de engelsen!( meteen maar even gemonteerd voor de jongens ;) En natuurlijk de prijswinnaars! :rolleyes: En natuurlijk een paar rolling shots van de winnaars! .......... En natuurlijk de rolling shot van Lennart dijkstra in de witte polo!!!! :woowoo: |
|
http://www.mijnalbum.nl/Album=SDP8L8XX
Hier de link van mijn foto's! misschien niet even goed als die van Lennart ! Maar die zijn ook Über goed ! :eek: |
In de krant,
|
@ M.I.V.W:
Vetjes!! :D Hier de link naar de grotere versie van de krant voor de mensen die hem ook willen lezen! :hug: http://www.volksforum.com/albums/fi...48_original.jpg |
vond op een ander forum nog wat foto`s van deze meeting:
|
mooi om terug te zien ! die laatste foto was niet van de mivw meeting als ik me niet vergis.,..
|
Laatste foto is volgens mij van VW Charley's
|
lijkt net of ik een kofferbak verkoop aan het houden ben :rolleyes:
|
ja leuk om weer ff te zien..
En mijn auto er ook nog bij.. :hug: |
Zo kijk eens aan daar was ie net voor de eerste dag in zomer modus :D
|
Quote:
De mooiste van het forum.... :rock: |
Quote: