Quote:
je kunt ook nog een stabi beneden monteren (zou ik wel doen), en dan de rubbers en lagers verwisselen voor stuggere en tis helemaal feest :woowoo: |
bij een G40 zit er toch al een stabi onder...of vergis ik me?
|
ja alle 86's 86c's hebben een stabi onder en een g40 heef tzelfs nog een dikkere maar tussen de querlenkers/draagarmen kun je er ook nog 1 monteren...
zo een die onder de motor doorgaat... |
oh op die manier. zal er eens over nadenken. staan eerst andere prioriteiten op mijn lijst, zie start topic. maar veerpootbrug zeker, heb gehoord dat chassis nu veel meer lijdt door een verlaging. en dat een veerpootbrug extra stabi. geeft.
|
die stabi wat ik zeg, heeft meer functie voor de versteviging van de carroserie dan de veerpootbrug, omdat je boven de stijfheid van de ccarroserie al hebt en onder alleen die stabi+draagarmen, dus die moet je dan sowieso monteren (koop je ook vaak in een set) ik geloof dat Berendd hier opt forum nog wel 1 heeft liggen...
en anders op ebay... |
Quote:
volgens mij zijn ze even dik! die wellems blokjes passen ook gewoon onder mijn polo 1.0, en ook onder een g40, dan kan die stabi dus nooit dikker zijn! wat je wegligging ook ten goede komt is de buitenste draagarm rubbers vervangen door powerflex bussen. de binnenste rubbers zijn uniballs en die hebben al geen speling, dus die lekker laten zitten. edit: een setje wellems blokjes is trouwens zeker een aanrader, je wielen komen een stuk rechter op de weg te staan dus meer grip! |
ja maar toch blijkt de voorste g40 stabi anders te zijn dan de gewone..
tenminste van horen zeggen, nog nooit een g40 stabi in mijn handen gehad.... |
G 40 stabi is anders.
Willems blokken is een aanrader,en veerpootbrug boven en onder ook. bij skg carstyling hebben ze ze ook. http://www.skg-carstyling.nl/nw_mai...tor_type=P3_G40 arno |
All times are GMT +1. The time now is 06:12. |