@Jens: Nee, deze kar heb ik wel in mijn bezit gehad, maar ik heb hem vorig jaar verkocht! Deze jongen wil hem nu wel ruilen.
@breadfan: Dankjewel voor je aanbod! SUperleuk! Alleen, ...... zoals te lezen is op www.liggendekoplampen.nl Na het wegvallen van een aantal ruilobjecten valt een grote reeks met waardevergrotingen weg op weg naar de perfecte kever. Na deze tegenslag heb ik besloten om het project te stoppen. De reactie's waren enorm positief en erg belovend, alleen waren er weinig mensen die echt wilde ruilen voor een waardevermeerdering. Mede door tijd en ruimtegebrek moet ik dit leuke project stoppen.Ik heb er veel plezier van gehad en ontdekt dat de mogelijkheden groot zijn! Enorm bedankt voor de leuke en positieve reactie's en ik hoop dat ik mensen op ideeen heb gebracht! Aldus ik |
Quote:
ik denk dat twee n "gratis" motor toch wel kan helpen? en miss wat plaatwerk of lampen of velgen??? t enige dat ik ervoor wil is dat eindelijk mijn blokkie in de golf komt. wil er uiteraard bij helpen, maar alleen krijg ik t niet gedaan zonder takel nouja, tis natuurlijk je eigen beslissing, als je dr mee wil stoppen moet je dr mee stoppen. had t alleen wel leuk gevonden als je tegen de winter n projectje hiermee bijelkaar gespaard had :D |
Quote:
Het probleem is dat ik geen tijd hiervoor heb. Heb al nauwelijks tijd om aan mijn eigen autos te werken, laat staan voor het 'goede doel', het hele project kostte me al genoeg tijd. Daarbij komt dat het leuk is een motor, maar het heeft ook een reden waarom jij hem vervangt! ;) Dan heb ik het nog niet over de reiskosten e.d. ..... Ik zou een takel gaan regelen! ;) |
Als je een beetje je best doet :eek: (vind ik een goed doel toch beter!)
Canadees ruilt paperclip voor huis Telegraaf MONTREAL - Een 26-jarige Quebeckenaar is erin geslaagd een huis te verwerven in ruil voor een paperclip, na een serie van veertien aaneengeschakelde ruiloperaties via internet in net iets minder dan een jaar. Op 12 juli 2005 bood Kyle MacDonald op zijn blog een rode paperclip aan in ruil voor een potlood. Het potlood ruilde hij in voor een fraai vormgegeven deurknop, die wederom van eigenaar veranderde voor een oven. Die ruilde hij in voor achtereenvolgens een generator, een platencontract, een skivakantie, een bestelauto, een namiddag met zanger Alice Cooper en een rol in de Hollywood-film Donna on Demand. Die filmrol ruilde hij met de gemeente Kipling voor een huis met twee verdiepingen, waar MacDonald binnenkort met zijn verloofde gaat wonen. De gemeente wil de filmrol veilen in het kader van een promotiecampagne. |
Quote:
ik doe m gewoon weg omdat de de ene uit n jetta komt die van voor tot achter rot is. de ander ligt in de golf, rijdt prima, maar als ik moet kiezen tussen een 1.6 en n 1.8i is t voor mij makkelijk kiezen de 1.8i is zuiniger, vlotter, rustiger en dr zit n 5-bak aanvast. bovendien heb ik pas geleden veel aan de 1.8i vervangen. en ze mogen gratis weg omdat t nou niet de meest zeldzame blokjes zijn. enige wat er aan t blok van de jetta schort is dat de stationaire sproeier (ofzoiets) n beetje vuil is. als die effe vijf minuutjes met wasbenzine doorspoelt is ie weer prima. wil ik dan ook nog wel effe voor je doen. maarja, ik ken t probleem van tijd en geld, dus als je dr gewoon vanaf ziet snap ik dat wel... k zou evt wel t plan van je willen overnemen en zelf op deze manier een leuke mk1 tevoorschijn ruilen. als iemand iets heeft wat ie wil ruilen tegen iets van de onderdelen die ik heb liggen (t is nogal wat) hoor ik t dus graag. alles wat me dichter in de buurt brengt van een harde mk1 zou al super zijn :D en idd, heb dat van die paperclip en dat huis op de radio gehoord van de week. dacht hier meteen aan :D dus t is iig wel mogelijk. btw, denk dat ik komende week zelf eens ga proberen t zaakje om te gooien, heb n weekje eerder vrij gekregen (gaat mn loon :( ) |
All times are GMT +1. The time now is 01:58. |