Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   eerste onvriendelijke ervaring Marktplaats (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=2177)

OakgreenVR6 31-03-2004 21:19

Quote:
Originally Posted by Gert
In mijn tijd ( lol ) was een afspraak nog een afspraak ...

Das zeker erg lang geleden? :D

OakgreenVR6 31-03-2004 21:20

Quote:
Originally Posted by Edward
Piet, we moeten staken......ik voel het

Kom dan eerst je spulletjes maar ophalen, dan is dat i.i.g. geen nare ervaring :p

sixpack 31-03-2004 22:00

wacht d8 je van de wielen die ik soms aanbood ? marktplaats sucks ....

ebay , 99% betrouwbaar, moet je es een bod niet nakomen , heb je meteen moskovitch in je nek ! heheheehe dat werkt teminste!

Marco 31-03-2004 22:10

Quote:
Als ik vandaag alles alsnog zou verkopen wat ooit toegezegd is hoefde ik een jaar of 5 niet meer te werken ...

WHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAA LOL !! Ik wou iets zeggen, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel gert.

Ik vind dat van Ebay idd beter geregeld, als je daar geboden hebt, heb je ook echt geboden, net als tijdens een echte veiling.

Zou mooie bak zijn, veiling van bijv een schilderij van van Gogh, bied je 1 miljoen euro. Zeg je later, Nou eeuuhhh ja ik hoeft em eigenlijk nie.......

volksaddiction 31-03-2004 22:33

Mij een raadsel.............
koop (en heel soms Verkoop) ik wat via marktplaats.
Nooit problemen !!
vandeweek nog de nieuwe DVD van Borsato voor het meissie gekocht...nieuw in de verpakking voor 10 eurie, incluus verzenden !!
zonder problemen :-)
( ligt het niet aan hetgeen wat jullie kopen/verkopen ?, misschien dat de markt wat gevoeliger ligt bij watergekoeld spul.....luchtgekoeld spul nog nooit wat meegemaakt eigenlijk)

Gert 31-03-2004 22:48

Quote:
Originally Posted by Marco
WHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAA LOL !! Ik wou iets zeggen, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel gert.

Explain u nader ?
Doe maar via PM als het te schokkend is voor hiero .

Tjaap 31-03-2004 22:51

Quote:
Als ik vandaag alles alsnog zou verkopen wat ooit toegezegd is hoefde ik een jaar of 5 niet meer te werken ...

tgaat om deze opmerking gert, je werkt nu ook niet......

Richard 31-03-2004 22:54

wij snappen hem allemaal behalve gert zelf...lol

maak genoeg mee...zo ook hier op volksforum.. reactie op de motor..wat heen en weer gemail over het afhalen van het spul...nooit meer iets van hem gehoord...maar ja, we gaan verder

Gert 31-03-2004 23:19

Quote:
Originally Posted by Tjaap
tgaat om deze opmerking gert, je werkt nu ook niet......

1 April !!!!!!!!!!!!!

Tjaap 01-04-2004 01:40

was je een kwartier te vroeg mee en telt dus niet

MaceNL 01-04-2004 07:08

Gozer bied een edition interieur aan voor een mooie prijs, ik hem bellen (dinsdag) en maken een deal rond de prijs, vertel hem dat ik het zaterdag kom ophalen. Ik een busje geregeld. Woensdagavond bel ik nog 1 keer om te bevestigen en alles okee.

Belt ie me een uurtje later op het is verkocht ze boden 50 € meer.

Dat wordt ik een beetje simpel van... en hem dat ook duidelijk laten weten ;)

Nyts 01-04-2004 20:08

Wat een slechte ervaringen met Marktplaats allemaal. Ik ben afgelopen zaterdag heel nederland door geweest. 4 afpraken voor onderdelen via Marktplaats. Geen probleem, alles zo opgehaald voor de afgesproken prijs. En als ik zelf adverteer heb ik ook nooit problemen.

Christiaan 02-04-2004 07:13

Heb ook nooit echt problemen met marktplaats. Al diverse onderdelen gekocht en verkocht, m'n cabrio er vanaf gehaald, de polo van me meissie, heb nu warschijnlijk (maar da's nog ff afwachten :D) een startmotor voor de polo geregeld....

Pedaalemmer 02-04-2004 09:56

Ik heb altijd gezeik met de mensen van marktplaats over of mijn advertentie meer dan 200 euro is ja of nee...ze proberen altijd mij 6 euro voor eena dvertentie te betalen....de afzetters..

SplitBien 02-04-2004 11:13

marktplaats...... t'ja je hoort er soms slechte dingen over, ik heb er geen problemen mee gehad, ik stuur sowieso niks op, als ze het willen hebben dan komen ze het maar ophalen.... Ik heb mijn eerste autootje verkocht via marktplaats, paar mensen die hun afspraak niet na kwamen en je zit al de hele dag thuis te wachten maar ach...... De g60 ook via marktplaats gekocht, allemaal perfect gelopen.
Ik heb al veel verkocht via marktplaats en het werkt prima zolang je maar niks opstuurt, en als je iets wil kopen, gewoon ophalen en als het tever weg is gewoon verder zoeken, werkt het beste want wie kan je tegenwoordig nog vertrouwen????????

FMA 02-04-2004 11:23

Quote:
Originally Posted by SABINE_G60
wie kan je tegenwoordig nog vertrouwen????????

mij :cool:

SplitBien 02-04-2004 11:44

jaja...... :D

Pedaalemmer 02-04-2004 12:12

ja onder rembours is ook niet alles. ik spreek meestal af dat ze het geld van te voren over maken. dat is de enigste manier waarop je mensen kan vertrouwen.

SplitBien 02-04-2004 12:15

Ja en dan vervolgens de spullen niet opsturen.... haha!!
Als mensen eerst geld overmaken dan durven ze wel!!

volksaddiction 02-04-2004 13:14

Quote:
Ja en dan vervolgens de spullen niet opsturen.... haha!!

Gebeurt niet zo gauw hoor !
Als mensen geld op je rekening overmaken kunnen ze ana de hand van die gegevens weer aan je adres komen.
Ik doe het altijd in goed vertrouwen, en het is nog altijd goed gegaan......

All times are GMT +1. The time now is 15:58.