Quote:
Volgende etappe is bereikt!! Kijk eens wat ik voor je in de schuur heb staan ;) |
en? wanneer komen de BRM's er onder???
|
Quote:
Lekker lekker..... Van de week maar even regelen dan! |
Betekent dat dat er nu een witte kevert op Fuchsen rondrijdt?? Foto's!!
|
met die brm's wordt ie nog vetter!
|
Quote:
:D ik heb de foto's ;) Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik, maar ik heb ze naar Oskar doorgemaild, leuker als hij ze zelf post natuurlijk !! Denk dat ze morgen wel online staan op het forum of UDB website ! |
Kijk! Dat gaat de goeie kant op! En dan dinsdag er natuuuuuuurlijk mee naar de ACN! :rock:
|
Omg Wat Een Geslowchat Hier ;)
|
:postpics:
Geen gezeik, Peet, waar blijven de foto's !! |
Inderdaad, ik ben toch ook wel benieuwd hoe de BRM's staan!
|
Sorry heeft ff geduurd, maar hier zijn ze dan
The before picture at the VA-shop Mr. VA aan het werk gezet.. Echt net aan... En dat met 175/65 :eek: Het eindresultaat....... :rock: Oh ja, ook nog ff een andere verlagingsset geprobeerd. Men neme 3 man van 120+ kg en laat die voorin plaats nemen. Zie hier het resultaat. Voor het verlagen... En met de verlagingsset erin... scheelde echt wel zo'n 15 cm :D Alleen niet zo lekker voor je acceleratie :tounge: |
ik zat nog te denken om een ritje naar 7huizen te maken, toch weer jammer dat het er niet van is gekomen.
|
Quote:
Kom volgende week zaterdag anders ff buurten! Dan zijn er ook weer een man of 8 :) |
goed bezig hoor Peppie
staat best goed zo!!!!!!! |
Hij ziet er SUPER uit!!! :D
|
Inmiddels wat kilometers gereden en de bus is nog wat gezakt :D
IRL te zien op de ACN dinsdag as. |
hij is nog wat gezakt?????
beter!!!!!!!!!!!! mooi man die fotoos met die gasten erin en Frank. een aantal zwaargewichten doet veel met een auto :D |
superrrr!!
|
Zo dan! Die velgjes staan er echt goed onder! :rock: Morgen maar eens even goed bekijken.
Scheelt het trouwens nog een beetje met je toeren? |
Quote:
Absoluut, kan je echt goed merken zeg! Hij rijdt ook gelijk een stuk lekkerder. Die platte banden waren kogelhard. Zie je morgen. |
All times are GMT +1. The time now is 02:20. |