Quote:
-De doppies zitten er al op, tientje per stuk :rolleyes:. Maakt hem een stuk meer "af ". Pic volgt. -Andere wielen en banden komen wel een keertje. Ik ben voorlopig blij dat we hem weer voor de deur hebben staan. De achterschermen moeten ook afgewerkt worden, brede banden lopen aan op de lasnaden :redface:. -Die meeting ga ik niet redden, so much to do, so little time........ |
Hier met bolle wieldeksels. :cool: [IMG]
[/IMG] |
SUPER !!!!!!
Ik zie hem toch nog graag terugkomen voor een biertje... whahahahahah Ik begon hem gelijk al te missen :iamwithst |
Hoe vind je hem geworden?
|
mag ik vragen waar je die wieldoppen hebt gekocht? zoek ook zulke voor mijn fastback.ik hoor het wel bedankt coole wagen zo!!!
|
Die wieldoppen worden geleverd door Paruzzi, artikel nummer 2512 of 2502, afhankelijk van of je 4- of 5-gaats velgen op je Fastback hebt (stiekum denk ik dat je 4-gaats hebt). :wink:
Je kunt ze dus bij hen bestellen of kopen bij elke keverzaak die Paruzzi-rommel verkoopt. :) |
ja idd 4 gaats goed geraden!!! maar dan ga ik daar even kijken.bedankt
|
mooi mooi, maar waar komen de scallops nou? enne... me naam :D
neej, t ziet dr iig erg netjes uit zo! |
Quote:
WAAR ???? |
25/28 Mei
25 jarig Jubileum Treffen VW 412 Club Holland Locatie: camping “Slootermeer” in Etten, vlakbij Doetinchem http://www.lvwcn.nl/events.php?nr=87 |
Quote:
Thnx ! Beetje doorklussen en ik kan er met de 412 heen ;) |
Quote:
Pas op: het is echte troep. Ik had ze onder mijn T3, maar na een paar (zomer)maanden werden ze al bruinig. Houd ze goed vet, of calculeer de ratlook direct in! Jens |
Quote:
Je komt toch cker ok wel naar Ypenburg???? :( :cry: |
Quote:
Ik ben net terug van een weekje vakantie, als het weer goed blijft ga ik weer verder met de "creatie". Het dak ga ik toch maar zwart/wit geblokt maken denk ik. Ik zal met afplaktape gaan prutsen om te kijken hoe de scallops er in het echt uit gaan zien. Het wachten is ook nog op de goede(lees: gratis :D) verf. |
|
All times are GMT +1. The time now is 11:05. |