Ik zal meer beelden van de motorruimte morgen nemen :D
|
:woowoo: Very nice car, love the colour!!!
En ik vind het al super dat je Nederlands probeert te schrijven :tongue: :jacks: |
Dank u voor alle commentaren. Opnieuw, droevig voor mijn slechte Nederlandse!!
Je zou mij portugees horen en zien schrijven,dan wordt je pas droevig.;) |
Wat heb jij nu met die auto gedaan?!?!?!?! GEWELDIG!!!!!! Echt een super mk1 zeg. Nice wheels too. :wee:
|
whooooooooooooot.. wat een beauty...
|
Super dik!!!
|
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
super golf ! leuk detail, die stroeve stickers op de wagen, zullen er niet veel zijn daar die ze er op hebben :cool: |
heel vette auto
graag foto's van t interieur ben benieuwd |
Mooie wagen om jaloers op te worden:D
|
Sjezus hier valt mij de bek van open kwijl kwijl superr geile einzer!!!!
|
nice car mate! how much horsepower do you think you have with that specs? picturs like this makes me wanna have a mk1 too. keep up the good work and looking forward to more pictures of the mean machine.
greetz sander |
Verry nice man!!!
Wiebrand |
mooie kleur en onwijs lekkere velgen!...ik vind hem wel leuk zo zonder die spoiler :D
|
Erg stijlvol gemaakt !
|
echt een hele mooie golf1.
maar dat had ik op vwvortex al gezegd. gr pascal |
Ja..........erg veel foto's...........en vind het niet erg ook :D!!!!!!Wat een dik ding zeg!!
Heb zelf ook mn oog laten vallen op een type 1 met kleine lichten....als ik dit zie.....word de drang er naar alleen maar meer meer meer... |
echt een vreselijke mooie wagen zeg...
wilde vanmorgen al reageren maar kon de foto's niet zien op de zaak thuis wel :D super wagen... |
Zeer mooie auto mag ik wel zeggen, grote inspiratie bron voor mij.
Ben nu druk opzoek naar een harde golf mk1. :cool: |
Doekje!!
Donders wat een mooi ding zeg, super gewoon!! Laat het doekje maar...doe maar een handdoek :rolleyes: |
"Oldskool is all around the globe!"
Wat een super-mark-one zeg! Heel erg mooie stijl! En je Nederlands is best goed, zeker gezien het feit dat je nou niet bepaald "just around the corner" woont! :) |
All times are GMT +1. The time now is 06:03. |