![]() |
Quote:
zal wel verkoop praatje zijn. als je ergens vanaf wilt is het altijd super en geweldig. |
Nouja, moet je niet vanuit gaan he! Maarja ik kan t wel proberen, maar straks is het gewoon niks en heb ik weer alles voor niks gedaan, vind ik zonde! Kan ik geen poll van maken? Wie vind dat ik het s moet doen, wie vind dat ik het links moet laten liggen!? Dank!
|
Even info erbij, die jongen heeft hem voor straatgebruik gebruikt en af en toe voor circuit gebruik. Hij had dubbele webers erop en het liep als een smeerlap vertelde hij. Het duurde inderdaad even voordat hij op toeren was, maar stotterde weinig! In ZIJN ogen zou het bij mij net zo mooi kunnen lopen, zeker als ik de goede timing heb gevonden. Hij wist alleen niet hoe het liep met K-Jetronic...wat ik dus heb...iemand nog aanvullingen/suggesties? :D
|
Woooow!!! ik mag hem zelf proberen voor 1 dagje...wat wil je nog meer! Niks verkooptrucje dus Reaper Customs ;)! Als ik hem even wil testen hoe het rijd, moet ik dan de kleppen stellen, of kan ik zo met de natte vinger hem er even netjes in leggen, olien en dan laten lopen/rijden?
|
zal toch zeker even de voellermaten er tussen steken
mag wel iets tolerantie hebben maar zeker de uitlaat niet te strak ivm verbrande kleppen |
zeker, maar als hij nou iets teveel heeft dan maakt het niet zoveel uit lijkt mij? Voor die 10 km die ik er dan mee rijd...of 100 meter (als ik niet weg kom :D!)!
Nog iets...als hij nou hakkelt en stoot onderin, dan kan je toch nog proberen om de nok 1 of meer tandjes te vervroegen? Zo schijnt hij onderin toch meer vermogen te krijgen (en wat mooier te lopen)? |
als je de riem een of meerdere nokken versteld niet vergeten om eerst met de hand[sleutel op krukaspoelie] rond te draaien:D
|
Altijd checken...i know :D!
Maar is dat zo dan, dat hij onderin dan beter kan gaan lopen/iets meer vermogen levert? |
Niemand :(?
|
Ik heb ook al een afgedraaid vliegwiel klaar liggen...zou het moeilijk onderin lopen een beetje kunnen verminderen...?
|
Gaat ie juist minder goed stationair van draaien. De massa van het vliegwiel zorgt juist voor een ronddraaiende de kracht van de krukas (wisselwerking). Neemt de massa af dan neemt automatisch deze helpende kracht ook af......
|
Hoi,
Een afgedraaid vliegwiel gaat zeker een goede bijdrage leveren bij deze nokkenas, alle massa die de motor niet in beweging hoeft te zetten zorgt ervoor dat deze sneller kan reageren en dus sneller op toeren zal komen. Wat is het merk van de nokkenas? 10,8 mm lift is nl. erg weinig voor een 300 graden nokkenas....ik lever nokkenassen met 262 graden die al meer lift hebben...... Ik zou de nokkenas gewoon kopen en proberen, als het niet naar je zin is wil ik 'm wel van je overnemen. Risico loop je dus niet! |
Compleet met verstelbaar tandwiel mocht ik hem voor 175 euro overnemen...Valt zeker wel mee toch?!
|
Leuk trouwens dat er de laatste weken twee nagenoeg dezelfde topics lopen/liepen, de een had zijn EV al voorzien van allerlei spul, de ander gaat het doen ....
Ik ben benieuwd :tongue: :tongue: |
Ik dacht dat je schreef dat de nokkenas € 75,- kostte...?
|
Quote:
Whoops :chair: typefoutje...Nouja ik krijg t verstelbare tandwiel dr ook bij dus :)! Dat was daar niet vermeld... :) |
Erg duur dan :confused:?
|
?
|
UP, nieuwsgierig ;)!
|
Quote:
volgens mij niet erg duur als de nokkenas geen sleep slijtage heeft verstelbaar nokkenasriemwiel wordt hier opt forum aangeboden voor50euro dus de as kost dan nog maar 125 ;) en als tie goed is niet te duur |
All times are GMT +1. The time now is 23:31. |