Heel netjes gedaan, maar Intelligence verteld dat hij niet zo handig is. Is dit haalbaar? Verder een goede optie, alleen zou ik ipv naar beneden naar het midden gaan (net naast de radiateur) en dan met een hitteschild werken. Zo wordt ie denk ik wat minder snel vies en heeft ie wat meer rijwind-profijt!? Niet dat je dan 10 pk wint, maar toch :D!
|
Ik gebruik het metalen frame van mij oude inleg mat. Was van Jamex overigens.
Die bestond uit 2 beugels die aan een rechthoekig frame gelast waren. Daarin word dus de plaat met bocht gelast. Vervolgens komt er op die bocht het luchfilter. Absoluut niet de beste setup maar tenminste beter als geen luchtfilter zoals nu.... @ Peter139 opvallend dat in the States iedereen je koplampen mooi vind en hier bijna niemand... En een mooie luchtfilterbak heb je gebouwd! Maar de binnenschermen passen met jouw wielen zeker niet meer? |
dan zou ik het eerder zo doen als ik aan het begin al zij net zo als de stroeve motorsport filter http://www.stroevemotorsport.nl/index-nl.htm
|
Klein vraagje, waar kom je aan mooie 45 graden bochten van staal (wil geen aluminium, kan ik het zelf niet lassen)?
En is er nog aan zo'n kant en klaar frame te komen? |
Quote:
ziet er wel netjes uit!~ |
Ik rij er al een dik jaar mee geen enkel probleem. Binnescherm heb ik effe verwijderd voor de foto's normaal zit ie er gewoon in.
Voordeel van mijn setup is -het lijkt mooi :) -het geeft een super geluid door de box van aluminium :) -geen motorwarmte :) -niemand heeft het.. :) Nadeel is dat je je filter iets vaker schoon moet maken. @rubenD mijn koplampen zijn er al weer anders uit. Heb er een kleine update aan gedaan |
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |