![]() |
@matheo: ik heb een aantal foto's van hem op bbs... die hij daarvoor had op bcw's was nog mooier!!
|
Quote:
Effe posten :D |
Quote:
klopt ja.. was echt een bruut apparaat! :cool: posten die poep! |
check de gallery maar, zoek ze niet hierin te zetten ;)
|
die grijze is ook super
|
Quote:
foto's doen het idd niet maar je hebt ook nie verder als pagina 2 gekeken :tongue: :chair: deze dus ![]() |
Quote:
Die is inderdaad dik. Vond em alleen mooier toen die nog op staal stond met wieldoppen. Iemand daar nog een foto van? |
dikke wagen idd, heb 'em ook bekeken op de VF meet.
helemaal geweldig. |
De auto is van Rob en komt uit Enschede, er zitten 165 banden op, vette kar.
|
deze kwam ons op de A12 nog even voorbij zetten, echt heel gaaf om te zien dat een auto zo laag kan liggen, ik snap ook niet hoe hij de gemiddelde woonwijk inkomt hoor, ik heb mijn auto redelijk laag liggen en raak toch best vaak de grond, maar naast deze type 2 lijkt de mijne wel een country :D
|
verstand op nul en gaan !!
rekenmaar dat ie vaak schade heeft ... :wink: stoer dat ie het aandurft zo :) *lelijke achterlichten, en ranzige BBS-se |
Schade valt op zich wel mee, drempels kun je sowieso schuin pakken en anders effe een blokje om, maar de aandrijfassen moeten denk ik wel regelmatig vervangen worden.
Supercool is het wel zo'n tiefleger hehehe! :tongue: |
Quote:
nee... dit is zijn nieuwe project, zijn ouwe golfje vond ik 10 keer beter! :cool: |
![]() Dit is mijn golf, staat nu op het laagste punt van de supersport schroefset. Ik kan niet lager, en al zou ik het kunnen, zal ik het niet doen. Ik raak nu alles al. van carterpan tot draagarmen en ophanging van de uitlaat. Mijn lip is aan beide kanten al gescheurd, en rij pas 2 maandjes op deze stand :D |
Quote:
Ook goed laag, 10 a 12 cm of zo. |
Precieze aantal centimeters weet ik niet, maar ik zit op t laagste punt voor en achter, en de set heeft 16 cm schroefdraad.
Bandenmaat 165/50/15 Bridgestone Potenza's |
En die grijze is van Rob van Dubo5, en indrdaad hoe lager hoe beter, heb ook een tijd zo rond gereden, maar dit siezoen gaan er 16inch onder de g60 en haal ik die diepte niet meer.
Ik zeg maar zo, als je t doet, doe t dan goed. |
@Jatoch:
Bedoel je deze soms met de wieldoppen? Ik weet niet zeker of het om de zelfde auto gaat :dunno: [IMG] [/IMG] |
Quote:
is dezelfde auto. |
@klaas16v supervet die wagen van jou zo :eek: :woowoo:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:59. |