Quote:
Dat trucje met dat hoesje is overigens ook met de standaardklauw toe te passen, door om het asje, tussen de keerring en de hefboom waar de kabel aan vast zit een extra o-ring te plaatsen, die zorgt dan voor extra bescherming / afdichting van de as doorvoer |
Quote:
2000 euro schade toch? |
als je t zelf spuit en opknapt wel ja
|
Quote:
zover al die ring eruit halen was ik ook alleen het mechanic krijg ik er niet uit :iamwithst |
als je even een revisiekit op haalt voor de klauwen links en rechts 10 euro bij volkswagendealer gaat de remcylinder weer een stuk soepeler waardoor je minder problemen hebt met de handrem even goed schoonmaken en dan de nieuwe rubbers erop en ff ontluchten handremhendel even goed invetten en je kunt er weer even tegenaan
|
Quote:
|
Het asje waarop de plunjer zit gaat vastzitten ,als je de veerring eruit gehaald hebt,kun je de as eruit halen.Dat lukt moeilijk zonder de as te beschadigen.Vracht kruipolie erin,in laten werken en dan met tang met stuk karton om as tebeschermen er uittrekken.Eventuele beschadigingen op as glad vijlen met sleutelvijl.Zo heb ik het gedaan.Maar absoluut niet de plunjer erop draaien en daaraantrekken,zelfstellend mechanisme in de plunjer is zo stuk.
Tempel |
Mijn garage heeft dit eerder voor me gerepareerd, ik zal ze doorgeven dat het aan het handremmechanisme licht :)
|
Quote:
golf 1 op het rechte stuk met golf 4 remmen.. spul blokkeerd..auto slaat om met een goede 100 in de vangrail.. knaap gesproken.. ja was de tweede keer al met de golf 4 remmerij.. zijn vrienden hadden t ook al gehad op de autobahn.. spul schijnt heel snel vast te slaan |
vreemd,
rijden genoeg golfjes 4 rond, heb t verder nog nooit gehoord. Eerder de kwaliteit van de ombouw? |
golf 4 remmerij ombouw..;)
|
Quote:
Nee, eerder een kwestie van betere remcapaciteit tov de oude remmen....kwestie van de remdrukbegrenzer op nieuw afstellen... |
Quote:
is gelukt zo zag het er na 21 jaar uit :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 14:52. |