Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   schrappen en snoeren. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19797)

OakgreenVR6 30-03-2006 09:05

Quote:
Originally Posted by Gert
Door dat gezever moest er een goed lopend topic op slot .. nee dat is is leuk

Wat ik me daarbij dan afvraag is waarom er in dat geval niet het e.e.a geschrapt kon worden om het gewoon een goed lopend topic te laten blijven? Ik bedoel schrap het ongewenste commentaar en vermeld in een post duidelijk dat dergelijke uitspraken niet de bedoeling zijn en ook niet getollereerd worden. :confused:

Gert 30-03-2006 09:16

Door omstandigheden heb ik geen zicht op waarom voor die optie gekozen is en door wie dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven .

Zweiter 30-03-2006 10:08

ik lees dit topic al een tijdje mee en reageerde bewust niet om me hier buiten te houden. nu dan toch maar even MIJN PERSOONLIJKE reactie:

persoonlijk vind ik het dat het slotje er weer af moet. ik begrijp de achterliggende gedachte van het slotje wel, maar vind het zo'n enorme domper op de fantastische dag! juist de voor- en napret van zo'n dag is het leukste imo.

en over de reacties over en weer. iedereen heeft wel eens lange tenen, maar het is juist de kunst om daar niet op te trappen! behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden. noem het truttig, maar zo zie ik het, en dat gaat (bijna) altijd goed... provoceren vind ik meer iets voor in de kroeg...

Pedaalemmer 30-03-2006 10:19

:iamwithst

evilnyntje 30-03-2006 10:34

Quote:
Originally Posted by Zweiter
ik lees dit topic al een tijdje mee en reageerde bewust niet om me hier buiten te houden. nu dan toch maar even MIJN PERSOONLIJKE reactie:

persoonlijk vind ik het dat het slotje er weer af moet. ik begrijp de achterliggende gedachte van het slotje wel, maar vind het zo'n enorme domper op de fantastische dag! juist de voor- en napret van zo'n dag is het leukste imo.

en over de reacties over en weer. iedereen heeft wel eens lange tenen, maar het is juist de kunst om daar niet op te trappen! behandel een ander zoals je zelf behandelt wil worden. noem het truttig, maar zo zie ik het, en dat gaat (bijna) altijd goed... provoceren vind ik meer iets voor in de kroeg...

Zoals iedereen weet zit ik regelmatig in de kroeg en daar provoceren is ook totale crap. Maar dat terzijde. Ik vind het huidige beleid mooi, al dat onzin ge-emmer kan lekker mooi weg zonder pb. Helaas ook vaak ge-emmer van mezelf maar daar lig ik niet wakker van, meestal snap ik het wel :). Het is een beetje zoals Chrisje zegt, denk voordat je typt.

Zweiter 30-03-2006 11:01

sorry ik kom nooit in de kroeg. was een veronderstelling van mij, wel een verkeerde zo blijkt...

G-eert-40 30-03-2006 12:12

graag slotje eraf van topic over bunnik, even duidelijk aangeven waarvoor topic bedoeld is. dan zullen hopelijk degene die er voor gezorgd hebben dat topic dicht moest, even 2x nadenken voordat ze wat gaan blaten en mekkeren in het topic!

Sander 30-03-2006 12:28

Ben nog niet zo heel lang moderator maar hier even kort mijn visie:

Gummen en slotjes.

Het modden van dit forum doen wij allen in onze vrije tijd en er gaat best wat tijd in zitten. Met name Stijn en ik zijn regelmatig van huis dus dan hebben de andere moderators nog meer werk. We doen dit allen met plezier zolang we niet de politieagent hoeven te spelen. Ik zie het als onze taak om vooral het forum overzichtelijk te houden. Als we voor iedere post die we verwijderen een PM moeten sturen gaat het modden 3x zoveel tijd in beslag nemen. Als ik die tijd heb stuur ik iemand graag een mailtje, maar af en toe mis ik daar de tijd voor; hierbij alvast sorry.

Wat betreft het verkooptopics.

Persoonlijk vind ik dit een van de beste subforums. Zelden onenigheid over de kwaliteit van het aangebodene. Dit in tegenstelling tot marktplaats waar je af en toe echt troep krijgt opgestuurd of je komt kijken naar een auto die in goede staat zou moeten zijn, maar om te huilen blijkt te zijn.
Overzichtelijke verkooptopics zijn denk ik zowel goed voor de verkoper als voor degene die wat zoekt. Daarom heeft het forum verkoopregels en die hanteren we dan ook streng. Als ik zie dat iemand zicht niet aan de regels houdt levert dan een mailtje van mij op. Als ik de verkoper vervolgens wel zie reageren in z'n topic maar niet de advertentie zie aanpassen pak ik de gum.

Onterecht gegumd?

Ik ben ook maar een mens en zal regelmatig fouten maken. Daar leer je van. Mocht je het niet eens zijn met mijn ingrijpen kun je me gewoon een PM sturen. Hebben we het er dan even over en kan ik het evt voorleggen aan de andere moderators.

Post reporten.

We zijn niet 24/7 aan het modden en zien ook wel es wat over het hoofd. Denk je dat een post niet kan, heb je hem verkeerd gezet of wil je een slotje. Report het topic gewoon even. Komt ie tegelijk bij alle modderators terecht en kunnen we er wat aan doen.

Tommy 30-03-2006 13:06

Quote:
Maar daarna postte Fred een foto van een vrouw waar menige kleuter over viel . Dat is ieders goed recht maar echt leuk commentaar was het nou ook weer niet . Dat de zogenaamde norm dun en vormloos is tegenwoordig is erg jammer . Vind het erg raar dat een paar maagden ( betaalde sex tel ik niet mee ) zich zo laten gaan en iemand die niet aan hun norm voldoen tot de grond proberen af te kammen op een zeer bedenkelijk MSN niveau .
Stoer he : weer een leuk topic gesloten ...

Haha, en dat zeg jij? :D :iamwithst *haal zich reacties van Gert voor ogen op vrouwen die door een bepaalde groep aantrekkelijk worden gevonden*

Daarnaast was het volgens mij gewoon grappig bedoeld... En werd er gewoon grappig gereageerd. Of wil je me soms vertellen dat zown foto serieus bedoel is?

En tot slot... excuses voor mijn goeie smaak. ;)

@ Luuk, was niks mis met je pb, nogmaals bedankt. :)

En @ al mods... Waarom schrap je niet wat je zelf wel begrijpt, maar waarvan je na kunt gaan dat anderen er over vallen? Ik doel hierbij op de post van Richard. Gert zegt daarop: Das humor... Ik zeg dan op Gert... Je snapt zelf wel dat anderen dat niet begrijpen. En dan zou ik ruien of stoken?(volgens wie dat dan ook allemaal vinden...)

Tommy 30-03-2006 13:08

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Het is een beetje zoals Chrisje zegt, denk voordat je typt.

Wat voor jou logisch kan zijn, hoeft voor een ander niet logisch te zijn. Ik denk altijd voordat ik iets post... :) Toch blijft het moeilijk inschatten of men het wel of niet begrijpt zoals je bedoeld. Daarom ga ik bij anderen altijd van het beste uit. :)

Gert 30-03-2006 13:21

Het is wat anders als je uit ervaring spreekt of uit op niet feiten beruste walging .
Dat ik wat over vrouwen zonder vorm zeg heeft meer met het feit te maken dat 95 procent maar achter elkaar aanhuppelt en vind dat de grootste gemene deler maar ieders smaak moet zijn . Ben blij dat de zogenaamde reetveter slips weer aan het verdwijnen zijn .
Dus omdat ik Richard zijn grap uitleg moet je maar grof gaan doen over een dame die niet bij jou in je smaak valt ?
FF ter info : het is de vrouw van Fred die op die foto stond ..
Zelfde als het Opel afkraak verhaal lijk mij .

Zweiter 30-03-2006 13:34

Quote:
Ben blij dat de zogenaamde reetveter slips weer aan het verdwijnen zijn .

volgens mij raak je in de slip gert... :tongue:

richard-polo 30-03-2006 14:20

gertje is altijd al goed geweest in gummen;) of topic,s sluiten..

Tommy 30-03-2006 14:44

Quote:
Het is wat anders als je uit ervaring spreekt of uit op niet feiten beruste walging .

Yeah Right

Quote:
Dat ik wat over vrouwen zonder vorm zeg heeft meer met het feit te maken dat 95 procent maar achter elkaar aanhuppelt en vind dat de grootste gemene deler maar ieders smaak moet zijn .

Hiermee wil je zeggend at ik gewoonlijks achter de anderer 95% aanhuppel? Alleen omdat ik die foto(vooral door de opzet) gewoon lachwekkend vind?

Quote:
Ben blij dat de zogenaamde reetveter slips weer aan het verdwijnen zijn .

Heb je mij ooit een mening horen geven over wat in mijn smaak valt kwa ondergoed? Trek dan ook je eigen conclusie liever niet... Je zou eens moeten weten.. ;)

Quote:
Dus omdat ik Richard zijn grap uitleg moet je maar grof gaan doen over een dame die niet bij jou in je smaak valt ?
FF ter info : het is de vrouw van Fred die op die foto stond ..
Zelfde als het Opel afkraak verhaal lijk mij .

Dit is dus gewoon zware onzin... Wat heeft richards grap nu weer te maken met de volslanke dame die haar bloemetjes buiten zet? Daarmee wou ik alleen zeggen dat ik me dan weer wel voor kan stellen dat dat verkeerd valt bij mensen die Richard als forumlid niet kennen...

Opel-afkraak heb je mij nooit over gehoord... Je misplaatst me in een beeld wat jij van jongelui hebt volgens mij...

Al dan niet Fred zijn vrouw... Ik vind het een foto waar om gelachen mag worden... Had Fred vast wel bedacht voor hij em poste... Als ik poedelnaakt ga poseren op de motorkap van mijn auto... Wat voor reacties zou ik dan krijgen? Of zelfs halfnaakt al... Zou je dat dan wel begrijpen? Of zou je me verdedigen met het feit dat ik in men waarde moet worden gelaten, ondanks dat ik geen tieten heb, en ondanks dat ik geen mooi blond lang haar heb...?

Tip voor Fred dan nog trouwens... Voortaan niet het hoofd censureren... Misschien was ik anders wel voor d'r ogen gevallen... ;)

Reaper Kustoms 30-03-2006 15:32

ik vind het soms ook een beetje te gecensureerd hier.
ik vroeg bij een advertentie een tijd geleden of iemand bepaalde onderdelen los wegdeed en toen werd ik tot twee keer toe als off-topic verwijdert. en als je het woord klote gebruikt krijgen ze het ook niet geregeld incl. sommige medeforummers; ik heb af en toe het gevoel of ik bij de koningin op bezoek ben en met de pink in de lucht moet typen. kom op zeg...

richard-polo 30-03-2006 15:34

en dan te bedenken dat de meeste hier het vwforum afzeiken!! hier zijn ze geen haar beter, alleen wat ouder.... ook dit forum gaat achteruit :rolleyes:

Gert 30-03-2006 15:47

Quote:
Originally Posted by richard-polo
gertje is altijd al goed geweest in gummen;) of topic,s sluiten..

Klopt maar dat waren de spelregels die we met zijn allen hadden afgesproken .
Daar valt ook mensen met de dood bedreigen onder .. need I say more ? ;)

@ Tommy : we hebben het er wel een keer over als we elkaar weer tegenkomen. Te veel dingen die ik of slecht uitleg of dat jij ze niet snapt .
Ik hou het op het eerste dus leg ik je het nog wel een keer met woorden uit
:hug:

richard-polo 30-03-2006 15:51

ouwe koeien uit de sloot trekken ken je inmiddels ook goed..;) geloof me dat was niet m,n bedoeling ma als ik je al dood wilde hebben was dat allang gebeurt :nana:

Zweiter 30-03-2006 15:51

Quote:
Originally Posted by Reaper Customs
ik vind het soms ook een beetje te gecensureerd hier.
ik vroeg bij een advertentie een tijd geleden of iemand bepaalde onderdelen los wegdeed en toen werd ik tot twee keer toe als off-topic verwijdert. en als je het woord klote gebruikt krijgen ze het ook niet geregeld incl. sommige medeforummers; ik heb af en toe het gevoel of ik bij de koningin op bezoek ben en met de pink in de lucht moet typen. kom op zeg...

aan de ene kant ben ik het met je eens. aan de andere kant heb ik ook reacties van je gelezen waarin je een ander k-woord gebruikt. dat vind ik dan wel compleet ongepast. inderdaad: de koningin leest niet mee, maar let wel EEN BEETJE op je woorden...

Sander 30-03-2006 16:05

Quote:
Originally Posted by richard-polo
en dan te bedenken dat de meeste hier het vwforum afzeiken!! hier zijn ze geen haar beter, alleen wat ouder.... ook dit forum gaat achteruit :rolleyes:

Volgens mij hebben de moderators dat met alle macht proberen de kop in te drukken. En over moderators ging dit topic toch?
Zowel volksforum als vwforum zijn drukke fora. Kennelijk zijn er voor beide liefhebbers. Welke je je het prettigst bij voelt moet je zelf weten. "Ieder zijn meug" zei de boer en kuste de zeug.

All times are GMT +1. The time now is 20:24.