Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Karikatuur (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19561)

edelweiss 07-04-2006 08:23

karikatuur voor mijn cabrio?

hoihoi,

zou je voor mij ook zo een mooie karikatuur kunnen maken? voor fotos van mijn auto, kun je het beste zelf even kijken op myedelweiss kun je daar de beste uitzoeken!!!

ik hoor het wel groetjes alex

Denner 07-04-2006 08:50

Dat is zeker wel lachuh, als je klaar bent en laat zien hoe die golf is geworden. Dan wil ik er misschien ook wel 1 laten maken van mijn golf, maar wil hem eerst nog gaan verlagen. Als dat gebeurt is, waarschijnlijk rond de zomer dan zorg ik wel voor foto's.

breadfan83 07-04-2006 10:40

Quote:
Originally Posted by edelweiss
hoihoi,

zou je voor mij ook zo een mooie karikatuur kunnen maken? voor fotos van mijn auto, kun je het beste zelf even kijken op myedelweiss kun je daar de beste uitzoeken!!!

ik hoor het wel groetjes alex

je hebt die witte MK1 toch he? die doe ik graag, is weer eens wat aparts! kan je lekker mee karikatureren (of hoe dat heet...)
k zet je in de lijst!

JK Le Mans 07-04-2006 10:41

je hebt mij toch ook wel in je lijst gezet he !

breadfan83 07-04-2006 10:42

Quote:
Originally Posted by JK Le Mans
je hebt mij toch ook wel in je lijst gezet he !

jep, jij komt na VWropie zijn MK2
dus de kever is halverweg, en in de loop van komende week af, miss dat ik wat werkjes voor schoolgenoten opzij zet, en me eigen dingetjes effe verschuif zodat ik die van VWropie van t weekend nog af krijg

dan komt de jouwe
is trouwens nog erg nieuw, n T4...heb wel al eens n T1 gemaakt, maar dat was t wel zo'n beetje met de bussen, dus weer n nieuwe uitdaging!

k laat t je horen als ie af is

t lijstje tot nu toe is
VWJopie (MK1 golf)
Bug 59 (kever)
VWRopie (MK2 golf)
JK Le Mans (T4)
Edelweiss (MK1 golf cabrio)

wil nog iemand aansluiten zet ie zijn naam maar onderaan, met foto's dr bij

breadfan83 07-04-2006 14:57

Quote:
Originally Posted by VWRopie
Als je ze voor het weekend af zou hebben zou super zijn!!! Maar niet te gehaast tekenen he :eek:

ennuh...in de trein?! Geen last van dat gehobbel dan? Het enige dat ik zelf kan tekenen is een stipje :rolleyes:

in de trein doe ik de schets he...niet de grote versie... die past trouwens ook niet op dat kleine tafeltje
t gehobbel valt wel mee, wen je aan na verloop van tijd

k zal zeker niet haasten, maar k heb weer wat nieuws geleerd, en dat ga ik op die van jou ook nog effe proberen... beetje mooier maken nog
maar k denk dat ik de komende tijd miss wel vaker in rotterdam te vinden ben, dus als t voor dit weekend niet lukt met die van je broertje, komt t n ander weekend wel in orde

dr zijn toruwens n paar man die aangegeven hebben dat ze ook wel zo'n tekenin willen, maar waarvan ik nog geen definitieve toezzegging heb gehad
t lijstej tot nu toe is zoals t hierboven staat vermeld, mochten er nog meer geïnteresseerden zijn hoor ik t graag

Vento Vice 08-04-2006 09:23

Voorbeelden?????

IK HEB ZEKER WEL INTERESSE, maar waar blijven die beloofde voorbeelden???!!! :confused:

breadfan83 08-04-2006 10:32

Quote:
Originally Posted by René type twee
IK HEB ZEKER WEL INTERESSE, maar waar blijven die beloofde voorbeelden???!!! :confused:

staan er toch al...

k kan die dingen in A3 niet inscannen zonder ze te kreuken... dus dr staan alleen A4 formaten

vwjopie 09-04-2006 09:28

ik heb er nog eentje voor je hahahah...
het is die van mijn vader (vwbeftus)

sluit deze maar aan in de lijst ;)

breadfan83 11-04-2006 23:15

t lijstje tot nu toe is
VWJopie (MK1 golf)
Bug 59 (kever)
VWRopie (MK2 golf)
JK Le Mans (T4)
Edelweiss (MK1 golf cabrio)
VWBEFTUS (MK2 golf)
Martijn (scirocco)

k hoop de helft van de lijst voor t einde van de week af te hebben, nog eentje in t weekend, en dan de rest voor woensdag volgende week

heb deze week nog twee tentamens, dus k moet zien wanneer ik effe n paar uur kan vrijmaken

mijn uitstapje naar rotterdam is effe opgeschoven wegens n belangrijk hertentamen dus daar kom ik binnenkort nog wel n keertje.

chris

breadfan83 13-04-2006 22:55

hier effe een final sketch (volgens mij dan) van de kever van Bug 59

als je nog iets anders wil kan je t nu nog zeggen
je had t over die safetycross, das denk k dat ding wat ik achterop getekend heb he?

maarja, kijk en oordel zelf:

bug59 14-04-2006 10:07

Hey,ziet er goed uit!!! Heel goed zelfs!!!

Mss nog 1 klein detailtje,.
ik heb sinds kort oude koplamplatjes,mss deze ernog bij.
http://img.photobucket.com/albums/v...59/100_2536.jpg

gtz

Joerivr6 14-04-2006 12:00

Ikke ook:

Graag opsturen aub, ik hoor graag per mail: jvanhove79@hotmail.com waar, wanneer, waarheen en hoeveel geld ik moet overmaken.

ArjenE 17-04-2006 09:39

ps: is er eigenlijk al wel eentje echt af??? die je kunt posten? een foto ervan ofzo...

vwjopie 19-04-2006 06:55

@breadfan wil het allemaal een beetje lukken of word het nu wel erg druk voor je?

we zijn benieuwd hoe ver je ben ;)

JK Le Mans 24-04-2006 16:37

wordt er nog getekend ?
Je ging de eerste week zo snel en nu ??

JK Le Mans 25-04-2006 08:11

Hallo ?

breadfan83 25-04-2006 08:43

heej forummers,

ik heb de afgelopen twee weken nogal wat privedingen aan mijn hoofd gehad, waardoor ik eigenlijk nergens meer tijd voor had. ook voor school niet...

ik heb naar mijn weten t forum nog wel redelijk in de gaten gehouden, maar blijkt dat ik al weer wat posts gemist heb, excuses daarvoor

alle troubles zijn voorlopig effe opgelost, en k heb weer n beetje rust in m'n hoofd. vanaf vandaag gaat er dus weer getekend worden
ik hoop hier vanavond, en anders morgenavond een update te kunnen plaatsen

nogmaals mijn excuus voor de vertraging en de late reactie

groeten,
chris

vwjopie 25-04-2006 11:35

geeft niks we hebben allemaal wel is wat ;)
we staan te popelen om ze klaar te zien ;)

breadfan83 30-04-2006 23:12

ok heren (en evt dames:D)
eerst effe t goede nieuws:
de eerste drie zijn klaar, dus k ga nu aan de andere tekeningen beginnen, en hoop er aan t eind van de week nog een paar af te hebben

t slechte nieuws is dat ik ze in driebergen heb laten liggen dus ik kan ze maandag pas versturen :chair:

ik hou jullie op de hoogte over de verdere vorderingen

chris

All times are GMT +1. The time now is 17:58.