tuurlijk kom ik ff kijkuh vaste prik :D maar helaas niet met de ponton die ligt nog helemaal uitelkaar :rolleyes: ben nog met de bodem bezig dus dat word niks helaas tot dinsdag allemaal :rock:
|
Zou het niet willen missen..... :tongue:
Andrea en ik zijn wel ietsie later maar eten wel ff gezellie mee. Denk je aan mijn spatflappies!! |
Wij zijn er ook weer bij!! Zeker ook ff un happie eten
|
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ga ik het redden dinsdag met de ovaal !!!!
Hij heeft gelopen, synchroon loopt ie ook mooi....alleen pakt ie nog niet lekker op :( Maar daar gaan we morgen nog even aan werken ! |
Quote:
met nadruk op EVEN :D :D :D tot dinsdag.. |
Quote:
Ik ben heeelllll erg benieuwd Leon!! :cool: |
Eerste ACN voor de black-rag! :dance:
|
ik kom ook nog een keer mee voor ze me dadelijk voor een paar maanden naar de zon :cool: sturen en dat allemaal zonder bier :( :(
|
we zijn er hoor! voor het eerst aircooled (ik dan)! :)
|
reserveer maar een plaatsje voor me als het kan dan eet ik ook fff mee voor ut eerst :)
rijdt miss met peppie mee alst past :tongue: |
Quote:
Plek zat achterin, toch??? ;) Ik sla ff een keertje over, volgende maand weer een reuzenschnitzel voor mij! |
het zou wel eens kunnen dat ik dan maar jouw reuzenschitzel ga op eten deze keer herr inspector als u dat goed vind.. :hug:
|
Quote:
WTF :eek: |
Quote:
ja flauw he... :spank: |
Quote:
Jij altijd Hanz!!! (als je natuurlijk binnenkort eventueel weer een keertje met mij gezellig op speurtocht gaat ;) ) |
Quote:
Ja ja, ik weet t.... Maar ik ga effetjes een beetje tijd aan mijn scriptie besteden, die moet af zijn voor de naar de VS gaan.... |
Volgende maand maar weer, dinsdagavond naar Purmerend voor een leveranciersbezoek :(
|
ik kom ook wel ff kijken
alleen niet met een luchtgekoelde is niet erg toch?:D |
Quote:
No problem at all ! tot dinsdag :D |
Kleine reminder: MORGEN is het weer zover!!! See ya!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:35. |