Quote:
voor de wortelsee nog ..... ga de man gelijk bellen van de week :thumbup: |
jij bent ook zo'n topper!
|
nou .. zat toch al in de planning , kreeg al meer vragen
dus jij gaf net even het laaste zetje ... |
Quote:
Ja, het is ook niet voor het eerst dat ik over een gesloten T3 nadenk hoor. Vind dat toch iets fijner met dure apparatuur dan een eventuele huif. |
even off topic... jeewee je pb box zit vol..... ;)
|
niet meer!
|
Quote:
Later nog een keer dan? :D Denk dat ik het met mijn auto voor de wortelsee namelijk niet ga halen :rolleyes: Mooi bussie broeder, en een fijne cruiser! Nu nog eens een setje knappe wielen eronder ;) . Op naar het volgende busproject maar weer :D |
gave bus, ik heb nog wel een mooi setje bbs rx te koop voor je ;)
|
Hoeveel inch zijn die rxen?
|
@ JW: 17" --> http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=80478
|
Quote:
Ging wel om knappe wielen martijn... ;) |
@gerk: bedankt!
@jeewee: prijs is zeer zeker onderhandelbaar ;) @marco: wieltjes zijn mooier dan al die ouwe zooi die jij te koop aan bied ;) |
Quote:
Ow ok, no thanks! Prijs zal het misschien wel waard zijn, maar voor dat geld koop ik liever een setje GT3 wielen. En ik ben nog steeds tevree met m'n C2's, binnenkort m'n recent aangeschafte 7 en 8 j set opnieuw spuiten, dan gaan de 6 en 7's de deur uit! |
Afgelopen maandag hebben JeeWee en ik de flex in z'n voorruitsponning gezet.
Klein roestplekje blijkt toch altijd ietsje groter te zijn dan je verwacht, al viel het 100% mee over het totaal. (heb ergere bussen gezien :D) Foto's ipv gel*l: Tot zover, vrijdag afronden. |
Vrijdag heeft Pieter het plamuur weer strak geschuurd, daarna een dikke laag primer erover geknoeid. Paar dagen uit laten harden. Maandag is dan de gele kleur er overheen spoten. Best leuk resultaat, moet nog afgepoetst enzo.
|
ziet er weer netjes uit!!
|
Mooi werk mannen! Echt een ruige bus zo...ik mis die oude gele platen :(
Afplakken had btw beter gekund met een rond gevouwd papiertje...dan krijg je niet zo `n scherpe rand, maar meer een licht uitgenevelde rand...scheelt weer met poetsen. |
Quote:
Volgens mij heeft Pieter het ook zo gedaan. De originele lak is heel erg vuil en ik meende dat hij die nog wil polijsten zodat alles een beetje nader tot elkaar komt. Toch bedankt voor de tip! :thumbup: |
Netjes hoor!! kan ie er weer ffkes tegen! ;-)
|
Ruitje er weer in, hopelijk nu waterdicht!
|
All times are GMT +1. The time now is 09:30. |