Ff dit topic omhoog ;)
Heb al diverse (lees: tientallen) adressen gehad voor complete wielbakken zeg maar, maar daar is om een of andere reden niet aan te komen allemaal. Komende week wil ik naar verschillende slopen toe waar ze vooral golfjes 1 hebben. Heb een adres van interauto (van berendd) maar eigenlijk zoek ik nog meer adressen. Wie kan me daaraan helpen? Ik wil het nu eens af gaan maken want het wordt een te lange sleur :( |
misschien dat ik nu de "wise-guy" ben aan het uithangen, sorry daarvoor, maar ik dacht dat je die Jetta was aan het verkopen?
|
Ken ook nog wel een adres in Haaksbergen waar 2 golfjes staan. Maar is denk ik wel ver weg voor jou.
|
Quote:
Klopt, maar omdat ik daar zo weinig reacties op kreeg ga ik er toch maar mee door. Mocht ik de Jetta nog niet af hebben en iemand wil hem kopen of ruilen dan gaat ie als nog. Als ie klaar is, kost de auto alleen 70 euro per jaar aan verzekering dus dan gaat ie niet meer weg. Quote:
Haaksbergen is wel wat ver idd :) Wil vandaag proberen wat rond te bellen, maar m'n werk is nogal variabel.. :( |
All times are GMT +1. The time now is 00:49. |