Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Kolonne vanuit Fryslân naar de VF-meet 26-03 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19364)

Mister Cool 20-03-2006 22:56

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak

Ist ook wat als jullie bij de BP wachten ipv de Mac?? Als de stoet dan langskomt kunnen jullie zo aanhaken!
Dan hoeven we niet met de hele stoet bij de MEK het terrein op :)

:goodpost: :hug:

Tommy 20-03-2006 23:16

Quote:
Zoiets, als je dan de hoofdrijbaan in de gaten houdt kun je zo invoegen!
Om nou met de hele kliek het parkeerterrein te overvallen :)

Idd. zoveel mogelijk verzamelen op een grote centrale plaats... Qautrebras - Heerenveen... onderweg overal stoppen met zown groep is alleen maar gevaarlijk!

Gewoon alleen GROTE parkeergelegenheden benutten... Verder regelt iedereen maar hoe hij/zij aansluit... Dan houd je maar telefonisch contact met iemand die al in de colonne rijdt...

BTW, die bij de HJ langs de snelweg, das wel een grote meen ik uit men hoofd...

Daarnaast graag dat iedereen zich bewust is van het aantal mensen wat er achter rijdt...Net als het voorval toen in de sneeuw waar een ongelukje was gebeurd... de voorste gaat remmen en kijken of ie iets kan doen.... gevolg? iedereen moet ineens vol in de ankers(in de sneeuw!!!) En er gaat een man of 20(was toen dus niet eens een grote groep... duh, met zulk weer) op de vluchtstrook staan... Moest toen persoonlijk behoorlijk sturen en glijden om het goed te laten gaan... was wel gelijk goed wakker... :chair:

fubar 21-03-2006 00:47

misschien rij ik owk wel mee. Is niet nog niet helemaal zeker...

sluit ik wel aan bij h'veen....
maar dus vooralsnog onder voorbehoud ;)

Beetlefreak 21-03-2006 08:24

Quote:
Originally Posted by Tommy
BTW, die bij de HJ langs de snelweg, das wel een grote meen ik uit men hoofd...

Klopt, maar ook vaak erg druk. Als het hele spul een keer rolt kun je beter door hobbelen lijkt mij!
Wil ook graag meekomen met m'n 1200cc 34 pk :woowoo:, qua snelheid zul je de stoet kun je niet 123 missen toch?

Zweiter 21-03-2006 10:19

Quote:

Ist ook wat als jullie bij de BP wachten ipv de Mac?? Als de stoet dan langskomt kunnen jullie zo aanhaken!
Dan hoeven we niet met de hele stoet bij de MEK het terrein op :)

ja goed idee, dan staan we wel bij de bp en haken we wel aan!

steffangti1 21-03-2006 11:12

Heb net met Zweiter afgesproken dan wij bij de BP op de colonne wachten, sluiten wij daar aan. Is nog best een hele colonne geworden vanuit het Noorden, gaaf :cool:

Beetlefreak 21-03-2006 12:17

Quote:
Originally Posted by steffangti1
Is nog best een hele colonne geworden vanuit het Noorden, gaaf :cool:

Daarom juist! Zo weinig mogelijk stoppen en aansluiten ;)

Benji 21-03-2006 16:56

mooi, ik stjin der ol tusken! ;)

Beetlefreak 21-03-2006 17:47

Quote:
Originally Posted by Benji
mooi, ik stjin der ol tusken! ;)

Cker, wordt Burgum bushalte t.o. de Esso tink?? ;)

Benji 21-03-2006 18:07

Ik overnacht zaterdagnacht in NoardBurgum, dus kom wel op Quat ;)

Mister Cool 21-03-2006 22:16

Quote:
Klopt, maar ook vaak erg druk. Als het hele spul een keer rolt kun je beter door hobbelen lijkt mij!
Wil ook graag meekomen met m'n 1200cc 34 pk :woowoo:, qua snelheid zul je de stoet kun je niet 123 missen toch?

Wat voor auto's hebben we allemaal nog meer mee hier van 't noorden??

Ik kom samen met JeeWee in de Jet coupe

JeeWee 21-03-2006 22:50

bedoel je de BP aan de noorderhogeweg? Kun je beter de shell nemen aan de A7 en daar aansluiten! gewoon loeren als we eraan komen en dan erachteraan jakkeren!

Beetlefreak 21-03-2006 23:35

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Wat voor auto's hebben we allemaal nog meer mee hier van 't noorden??

Ik kom samen met JeeWee in de Jet coupe

Lijstje in de eerste post aangepast :)

@ JW, dan kun je net zo goed doorrijden naar H'veen ;)

Zweiter 21-03-2006 23:46

Ik kom samen met mijn broertje Alco (Rebel85) in de golf mk2, de jetta blijft thuis...

Zweiter 23-03-2006 23:10

hee monnen, snein komt mei rasse skreden tichterbie. de waarsferwachtingen binne net sa best. un protte reinwetter: 90% kans! wot dogge we ot it snein flink reint? hjekket don de helft fon de kolonne of? ik bin self eigenlik wot yn twiefel. is it de muoite wurrig om der hinne te kacheljen yn de spielende rein? ik hjer graach jim reaksies hjir oer, wont de kans is gewoan grut dot it de hiele dei reint snein...

Beetlefreak 23-03-2006 23:20

Nix zo veranderlijk als de weersvoorspellingen! Gewoon heen.
Kan in Bunnik wel lente zijn terwijl het hier nog regent bij vertrek.

Net stinne, hinne! :D

Ebut 24-03-2006 09:04

Net oanstelle en ride!!

We zijn niet van zout toch? Komt vast wel goed zondag.

Benji 24-03-2006 10:19

Daar zit ik ook een beetje mee, wél heen met regen? Als het ook regent in Bunnik zijn we in een uur allang uitgekeken. Heb niet echt veel zin om een tank benzine er doorheen te jakkeren en uren te rijden voor een meeting die in het water valt. Of maken we er toch een leuk uitje van ;)

Beetlefreak 24-03-2006 12:24

Als je op stap gaat en je moet op de fiets door de regen zeur je ook niet :tongue:

Benji 24-03-2006 12:29

Hehe, dat doe ik meestal lopend :D Fietsend terug wil dan niet meer.. Ik ga wel mee, de Jetta moet ook eens uitgelaten worden ;)

All times are GMT +1. The time now is 09:46.