ik kom met men fietsje,vandaag gewassen! :woowoo:
nee, golf2 tdi ofzo,ongewassen :tongue: |
voorbereidingen? heb hem weer half bijgespoten :P en ff wassen en hij is klaar...
|
Ik moet mijn boutjes van mijn velgen nog natrekken de wielen eronder zetten de voorkant naar beneden draaien .
En wassen van binnen en buiten . |
Weersverwachtingen inde gaten houden en als dat er een beetje op lijkt
de kever van stroom voorzien en 'opbouwen' na de winterslaap :) Zaterdag dus druk dagje, er moet natuurlijk ook even een proefritje gemaakt worden :D |
Het ligt aan het weer zondag, maar een poetsbeurt, benzine erin, muziek aan en hup naar Bunnik!
|
Heb vandaag de klep gespoten van de kevert dus dat gaat wel lukken zondag :)
Zaterdag nog effe door beulen en dan kan hij zijn eerste proef ritje maken. |
Nah zaterdag word het ook voor mij een poetsbeurt, benzine erin, muziek aan en hup naar Bunnik!
|
vrijdag ff uitlaatje gasdicht maken en claxon repareren
zaterdag wassen. en binnenkant onstoffen zondag gepolijste randen poetsen en dakrekje monteren |
zaterdag de hele dag lekker poetsen en me interieur word toevallig zaterdag gestoomd, dus das ook weer lekker fris.
|
Ivm storingsdienst kan ik helaas niet maar de auto wordt komend weekend een 2e x gerold waardoor het matzwarte donker wordt :cool:
|
Ik ga de mijne zaterdag wassen en van binnen kuisen. Ze geven wel regen af voor zondag en 16 graden. :mad:
|
zondagmorgen de auto wassen en binnenkant schoonmaken. benzine erin en gaan met de gti.. :D
|
Schone onderbroek en mijn tanden weer eens poetsen
Gezeik over je auto laten glimmen is niet aan mij besteed :D |
Quote:
aan mij ook niet..ik kom er voor de nodige portie brabantse gezelligheid :D |
Contradictio in terminus ...
|
Quote:
waarom ga je dan niet naar Brabant? :chair::D |
autowassen??????????
|
Quote:
Wasda? :D |
ik moet nog tanken..
|
Hmmm,
mijn voorbereidingen: - een dagje vrij nemen - zomervelgen er weer onder :) - schroefset een beetje lager draaien - passen en meten met de oprit :mad: - schroefset waarschijnlijk weer omhoog... - auto eens goed uitzuigen, mag wel na een paar maanden - het zout even van de auto af wassen - nieuwe moon items in en op de auto plaatsen - en gaan met die banaan! Tot zondag! |
All times are GMT +1. The time now is 18:43. |