ahzo, begreep het al niet :)
|
hallo' kan ik een voorbeeld krijgen van het embleem edition blue heb geen duidelijke
voorbeeld (nergens kunnen vinden) grtzz |
|
het is dan wel geen orginele maar wel de goede kleur :D :D
|
:)
|
:)
|
Quote:
die van vw-unit is een edition blue g60 kwam hij laatst ook pas achter dat het een orginele g60 was en geen omgebouwde ofzo edition blue g60 uitgebracht dus ng zeldzamer dan de 8v en 16v edition blue |
Quote:
16v edition blue zijn die er ook orgineel geleverd ? Meende alleen maar in 8v. |
maatje van me heeft er eentje totaalos tegen een boom gezet
16v edition blue bouwjaar 1991 originele nederlander zo stond die er bij |
Volgens de RDW is die RS-TL-64 een import auto, en geen orginele Nederlander.
Datum eerste afgifte Nederland 24-06-1997 Datum eerste toelating 17-07-1991 Datum aanvang tenaamstelling 29-12-2006 En het kenteken bestaat nogsteeds, dus hij is weer gemaakt? |
logo edition bleu
Quote:
je kon er tog 100 krijgen voor weinig die van mij waren tog te duur??? |
Quote:
orginele nederlander klopt dat is die van mezelf auto is totaallos en staat in een garage box wordt in onderdelen verkocht kenteken deel 1 is meende ik in beslag genomen door politie auto is nog niet vrijgewaard |
Zijn toch hele mooie auto's die edtion blue's....
@Edition Blue..... Zeer knap exemplaar, wees er zuinig op.....!!! |
Quote:
Idd |
Effe een updatke weer, staat er nu zo bij.
|
vandaag is de rs tl 64 edition bleu afgevoerd naar de sloop
als kale carroserie waar alleen nog een achteras subframe en 2 draag armen aan zaten blijft toch zonde was een erg mooie edition bleu had een paar kleine plekjes maar was bikkel hard bodem zat net 1 rotte plek onder verder was de auto bij aan koop zo goed als orgineel alleen leer en de wielen zaten er niet meer onder hij heeft er een schroefset onder gezet en embleemloze gril de orginele was niet super mooi meer maar er zou een orginele nette met rode rand weer in komen maar daar is het helaas nooit van gekomen |
Upla, nog meer mensen met een edition blue ???
|
Quote:
Nog een keer omhoog !! |
Dit heeft ook een beetje met het topic te maken: bij ons in de buurt staat er nog 1'tje in een loods (een 16V), alleen zonder interieur. Wel met de lijsten en BBSen enz. maar zonder kenteken :mad: Wat mag zoiets nog kosten?? Zal v/d week ff kijken of dat ik er foto's van kan maken :)
|
nette waggens :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:44. |