Ik zie een zogenaamde gti grill zonder rode bies en zijstukjes.
Dan vind ik het geboden bedrag nog best hoog :tongue: |
Ebay.de komen ook echt de mensen die het zoeken, en de handelaren, dus verwacht daar niet altijd een koopje....
kijk eens wat vaker op marktplaats, of op een rommelmarkt/sloop, daar kun je deze delen soms echt nog goedkoop vinden..... |
Oud gezegde; beter te duur dan niet te koop! :)
Het is gewoon wat Marco al zei; vraag en aanbod....jammer genoeg soms,maar het is niet anders... |
Quote:
Ik lees dat dat GTI embleem soms 45 Euro moet opleveren. Dan vind ik 16,49 inclusief grille en lampen zeker niet duur :rolleyes: |
Het leven wordt gewoon steeds duurder en duurder. En daarmee ook de onderdelen van de Golf I.
Ik zet al mijn uitgegeven bedragen op een lijst. Als ik zo dan naar die lijst kijk zie ik eigenlijk alleen maar lage bedragjes en soms een keer een uitschietertje. Tot dat je het ging optellen vondt je et vrij goedkoop lijken. Niet dus!! En ik ben dus zo iemand die voor 30 euro een grille met chroomrandjes+hoekjes op de kop tik en ze rood spuit. Ipv orginele rode kopen voor het geld waar ik nog anders wat moois van kan kopen. Een paar jaar geleden was de perfecte tijd om een Golf grondig te restaureren. Over een paar jaar is dit weggelegd voor mensen met een dikke portomonee.... |
Zo heb ik ook een lijstje opgesteld voor mijn Jetta,
en ben nu bezig met zo'n lijstje voor mijn Golf1... Als ik zie wat ik in totaal heb uitgegeven aan de Jetta en hier op t forum eentje heb gezien die 2000€ voor de zijne heeft betaald bij aanschaf, zie ik mezelf best wel als lucky bastard ;) Maar ik ben dan ook niet degene die belachelijke prijzen betaald voor sommige delen... Dan maar een goedkopere oplossing. Ik koop ook geen orig plaatwerk voor 300€ als ik 2e hands kan krijgen voor 100€. Moet toch beide gespoten worden. Echter koop ik geen imitatie... |
All times are GMT +1. The time now is 23:06. |