Quote:
Inderdaad! |
Als er toch eentje wegmoet...
De GTI weg. Binnenkort zijn ze beide belastingvrij, dus belastingvoordeel benzine t.o.v. diesel is er dan niet meer. Alleen nog het voordeel dat de diesel waarschijnlijk iets zuiniger is en diesel minder kost. Verder zie je een GTD niet op elke hoek... Zelf zou ik een stalling zoeken, want een GTI van de hand doen gaat je denk ik niet in de kouwe kleren zitten ;) |
Dit is echt een luxe probleem.... :D
|
Gewoon gordels achterin de GTD!
|
De GTD aan mij verkopen!
Het probleem is dan opgelost en kun je mooi je gti showen:D |
Quote:
Dat denk ik ook Vooral als je zelf rijd met een tdci(ford?....... :eek: ) en de vrouw met een polo gti! Maar zoals al velen zou ik de gtd bewaren ,die zijn wel zeldzaam ! "t mooiste is om stalling te zoeken en mooi allebei te bewaren ! Ik weet wat t is ,je moet soms keuze's maken ,je kunt nou eenmaal niet alles bewaren . In ieder geval ,als je een auto verkoopt ,zorg dan wel dat t een liefhebber is ,anders zou t jammer zijn van de auto('s)! |
Aangezien je al een diesel heb voor dagelijks gebruik zeg ik verkopen die GTD en gebruik de GTI voor leuke sportieve ritjes bij mooi weer ;-)
|
Peter,
Gooi er maar gewoon een paar knaken tegenaan en ritsel een stalling voor de GTD of GTI (wat jij wil), want jij bent wel in het redelijk unieke bezit van 2 witte Einsers, die nagenoeg gelijk zijn (optisch dan). Ik zou ze voor geen geld weg doen, niet 1 van beide !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grtz............... LRR |
Wat in ieder geval een overweging is:
Als ik de GTD verkoop ga ik met de GTI rijden, en moet deze ge-APK-d worden Als ik de GTI wil verkopen moet deze ge-APK-d worden Als ik de GTD in de garage zet gaat de GTI naar buiten en moet deze ge-APK-d worden Er is maar één scenario waarbij de GTI niet naar de APK hoeft: Als ik met de GTD blijf rijden en de GTI in de garage blijft staan. Die kans lijkt me vrij klein.... Volgende week vrijdag loopt de schorsing van de GTI af. Ik denk dat ik voor die tijd een APK probeer te regelen. (eerst verzekeren, dan keuren, en als laatste ontschorsen was het toch volgens deze thread?) |
Wat je ook doet, spijt krijg je sowieso... Behalve als je een stalling zoekt.
Problem solved :woowoo: |
Ik zou ze beide houden, heb nu net een gti gekocht van 1983 met origineel nl kenteken en originele motor. Ook deze komt in de oldtimer verzekering (all risk natuurlijk )
Ik wil zodra ik klaar ben met huis verbouwen er nog een origineel nl gtd bij willen hebben, gewoon voor fun. Mooi opknappen, intercooler erop en heel zuinig op zijn, Niet weg doen de gtd echt niet, !!!!!! grts ronald |
Ik zou de gtd houden en de gti in de BINGO.
En dan rustig op zoek gaan naar een gti met kleine achterlichten. Uiteraard met een Nederlands kenteken. Ik ben er toevallig 1 tegen gekomen via een kameraad van mij die wist dat ik er graag een wilde hebben. groeten. Oja, die van mij is ook origineel van feb.77 :D :D |
Quote:
Een 83er GTD is veeel zeldzamer dan een GTI reden: veel minder gebouwd :chair: historische waarde van de gtd? Waar dacht je dat een huidige 1.9TDI op gebaseerd was? GTD was zowat de eerste "snelle" kleine diesel van die tijd :eek: Dus best bezonder vind ik... |
beste oplossing, beide hier in Leusden bij mij parkeren...
|
Quote:
Diesel heeft toch altijd minder te betekenen. In mijn ogen toch. Niet dat ik het niet zou willen ofzo he. Maar om bij te houden kan je toch gewoon beter de GTI nemen. Daar mogen er al meer van gemaakt, de historische waarden zalt altijd hoger liggen dan van een "stomme" diesel. |
stomme diesel????
gtd = een compleet gti uitgevoerde turbodiesel... zeer zeldzaam in een type 1 zelfs nog zeldzaam in oud type mk2 ( met spijltjes deuren ) |
GTI nooit wegdoen!
Heb ook een type 1 gti gehad en helaas 2 jaar geleden verkocht... SPIJT VAN!!! Zie maar eens een goede terug te vinden! Trouwens,je hebt al een diesel... |
Keep Them Both.
|
Quote:
Hij zal denk ik ook spijt krijgen als hij de GTD weg doet ;) :) |
Beide Houden En Niet Twijfelen
|
All times are GMT +1. The time now is 23:27. |