och hier wordt niet gezeken over een of andere rijstijl; maarja grapje maken mag toch nog wel zeker?
|
Ja tuurlijk... zoals ik zeg heb ik er geen last van. Ik grap gewoon terug met mijn wedstrijdje. Misschien dat het wat te serieus over komt.
|
gelukkig...we zijn toch allemaal vriendjes en vriendinnetjes enzo he :3way:
|
precies, ik kan de 26ste niet op de volksforummeetingknuffeldag komen want dan heb k een verplichte familieknuffeldag.... :hug:
|
ok, zoals beloofd paar fotows
Niet zeiken dat het er niet uitziet want k heb ze net met die crappy mobielcamera van me gemaakt. Wie o wie heb er voor mij het ontbrekende plaatje ongewassen en ongepimpt ongewassen en ongepimpt Mooie fotows komen wel als ie verlaagd is en de zon een beetje knap schijnt |
Mooi karretje jong, een witte :wuv:
|
haha jah k zal em binnenkort es poetsen, dan lijkt het wat.
Het enigste jammere zijn een deukje rechtsvoor en de kras nu dan. Verder is ie nog helemaal strak en hard :D |
Lijkt wel een rallyauto met dat bandenprofiel :D
Grapje :tongue: Auto ziet er netjes uit :hug: |
mooi he van die winterbandjes :)
lekker laten zitten, van de zomer gaan de velgen toch verbreed worden... |
Een 1500, het betere werk! (op een originele GTI dan na ;))
|
ik zou je kentekenplaat een verdieping lager plaatsen
|
haha zeker weten!
weet iemand trouwens of het toegestaan is, om het kenteken aan de linker of rechterzijde te plaatsen ipv recht in het midden? |
Alfa 156 heeft toch ook de plaat niet in het midden? dus ik denk wel dat het mag
|
Welk logo zoek je? Heb er plenty...
|
ik zou hem netjes in het midden zetten die plaat, staat het mooiste, gewoon bij de bouwmarkt metalen strips halen en eronder knutselen ;)
|
Quote:
Naja iig met 3 puntjes aan de achterkant om te bevestigen. Verder maakt het me weinig uit zolang het maar een rabbit is. Een originele Rabbit LX is natuurlijk het gaafst, maar een rabbit gti ofzow is ook wel dope :). Laat maar horen wat je hebt liggen. |
Rabbit? Dat is wel heel zeldzaam.....
Golf A tot en met Z kan ik je wel aan helpen |
tsjah, het wordt of een rabbit of dichtlassen...
Er stond er 1 op Marktplaats waar ik net naast greep en verder heb ik er 1 gevonden via onderdelenzoeker, maar die laat niks meer van zich horen, dus tsjah. Ik zoek nog even rustig verder gewoon :) |
stuur DeNB3T anders een pm.. die is laatst aangereden....misschien wil hij het logootje wel verkopen
|
holy shit wat zonde!!!!!!
maar je weet wat ze zeggen, de een zijn dood is de ander zijn... Ik zal ff PB-en, maar damn wat zonde... |
All times are GMT +1. The time now is 21:09. |