Quote:
for me the same... |
Quote:
Ik zal ze zeker meenemen, samen met nog wat andere moon eyes artikelen. O.a stickers, t-shirts, petjes, antenne ballen. |
Quote:
Hmmz, das wel rielekst! Komt er voor die meeting ook iets van herkenning eigenlijk? Blaadje achter het raam met de forumnaam ofzo? |
Het is niet dat ik je de handel wil ontnemen, maar in de regels voor de meeting staat dat zogenaamde 'kofferbakverkoop' niet is toegestaan. Zelf zou ik het namelijk ook wel relaxt vinden als er wat leuke shirts, stickers etc liggen.
|
Ik wil er ook 1tje!!!! ben op de meeting de 26e
|
hoop geld voor een stukkie piepschuim wat in Amerika bij de pomp word weggegeven voor nop.
|
Quote:
Zeik niet !! :chair: :D Op de meetings durven ze er 8 euro voor te vragen, dus er is nix miss mee !! Mijn empi bal komt bij CSP vandaan en daar zijn ze ook minimaal 5,- euro. |
Quote:
Ach, een reisje naar amerika is denk ik wel ietsje duurder. :rolleyes: |
Quote:
Tsjaa, gekocht bij de jongens van Kieft & Klok op het KWF voor 1 eurie. :D |
Zullen we het heer wel on-topic houden aub :chair:
|
Quote:
Ik ga daar geen kofferbak verkoop doen. Ik hou mezelf wel aan de regels. Als je iets wilt kan ik je het een en ander mailen en dan meenemen. |
Effe uppen. Morgen gaat de bestelling. Kunnen meegenomen worden de 26e.
|
Nog ter informatie voor de mensen. De balletjes zijn niet van hardplastic gemaakt, maar van piepschuim.
|
Weet je wat nog het mooiste is?? Het hele merk bestaat niet eens meer :) het is een aantal jaren terug overgenomen door een andere olie concern Conoco geloof ik.dus hij is nu dus al oldschool!!:)
|
Wanneer komen de Conoco antenne balletjes dan? :D
|
1) Breadfan, 1st.
2) Freak, 1st 3) Big Mac Mark, 1st 4) Benji, 1st. 5) als de anderen nou ook effe de lijst invullen... is wat makkelijker dan de hele zooi te doorlopen... en idd, wanneer komen die ballen van t andere concern? :P |
He kun je ook nog aan andere dingen komen, mijn kever is groen dus groen zou mooi zijn heb al een grote ratfink op de hoedeplank. Laat het me maar even weten!
|
Quote:
THX Emiel, dan wordt het misschien tijd dat we eens naar Conoco opzoek gaan. |
Ook eentje voor mn broertje graag:
1) Breadfan, 1st. 2) Zweiter, 1st 3) Big Mac Mark, 1st 4) Benji, 1st. 5) Rebel 85, 1st (weinig actief hier, communicatie maar via mij) |
1) Breadfan, 1st.
2) Zweiter, 1st 3) Big Mac Mark, 1st 4) Benji, 1st. 5) Rebel 85, 1st (weinig actief hier, communicatie maar via mij) 6) Black Devil 1st. |
All times are GMT +1. The time now is 07:57. |