:cool:
|
Update gestolen Vento
Gasten bedankt voor jullie berichten. Ik lees dit topic nu pas :redface:
ff kleine updat voor jullie. Vento is idd terug gevonden in Hoogvliet en 80% was gestript. Was gelukkig WA+ verzekerd en had een acc. verzekering op de auto waardoor ik toch nog rond de 4000 euris terugkreeg. Ik heb daarvoor ondertussen een originele Vento VR6 kunnen kopen. Als ik weet hoe ik foto's moet plaatsen zal ik dat doen. Tis een Vento uit 1994 en heeft rond de 191000 km gelopen. Moeten wel wat dingen aan gedaan worden. Oa spuit werk. Dat is ondertussen al gedaan en ziet er toppie uit. Nu ga ik motorisch alles laten nakijken. Word dus weer een leuk nieuw project. Ratfink ga jij dinsdag 4 april nog naar Zevenhuizen, Ik wel iig met Jorgen. |
Sorry bedoel met Michel....:-)
|
|
Vento VR6
Bedankt Fire and Ice.
Hierbij dan de foto's. Zijn niet echt denderende kwaliteit, maar tis ff wat. |
Quote:
Nee helaas ga morgenavond naar Purmerend naar een leverancier van ons :( Anders was ik wel gekomen met de Redfink, die heeft inmiddels een nieuwe APK en mag legaal over de wegen cruisen :cool: Anders kom je op vrijdagavond eens langs, ik heb weer koopavond vanaf aanstaande vrijdag. |
Ziet er goed uit.
Zou zeggen open een topic over je auto. |
Weer een mooie Vento trouwens :D
|
Vento VR6
Goed om te horen dat ie bevalt onder de kenners.
Tis idd wel een mooie vento, maar er zijn nog wel wat dingen die gedaan moet worden. Zowieso moet mijn ketting waarschijnlijk gereviseerd worden. Net van het weekend mijn hele dashboard al moeten verwijderen omdat mijn radiateur lekte waardoor de koelvloeistof naar binnen liep ( erg leuk ). Moet nog gaan kijken voor andere velgen en dat soort dingen. Een eigen topic openen ga ik misschien wel is doen. Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zo'm forummer ben. Maar misschien. Jammer Ratfink dat je niet gaat. Hoorde dat er as vrijdag een meeting is in Barendrecht. Ik moet eerst ff ergens anders heen, maar misschien dat ik ff wat later gaat. Misschien dat je daar dan mee heen kan. |
Quote:
Country ????? :D :D :D :D :D |
Quote:
:confused: Nederland uiteraard :rolleyes: |
Dubbele stortkoker?
|
Quote:
Wat een trieste actie zeg. Kijk nou eens goed wat er allemaal weg is.. Dat men daar een auto voor jat. Cockpitje, buitenspiegels, knipperlichtjes, radio, pookhoes en nog wat prulwerk.. Ga naar een willekeurige sloper, en voor 100 euro heb je de hele santekraam bij elkaar. Nee, liever inbreken, vernaggelen en tada: flinke schade :( :( Triest |
All times are GMT +1. The time now is 02:53. |