Deurpanelen geplaatst, moet alleen nog de speakerkapjes in de deurbakken en afdekraampjes om de greepjes...ook de raamslingers moeten nog een polijstbeurt krijgen. De stoelen die er nu inkomen zijn tijdelijk, ik kijk nog of deze bekleed worden of er een alternatief iets voor komt.....
|
godnondeju, dat ziet er echt 'duits' uit!!!
goe bezig |
:) thenks.....maar wat bedoel je met "duits"?
|
clean, breed en dik
zoals ik AUTO'S het liefste zie :D ;) |
:goodpost: :D
|
zoooow!
dat ziet er echt super uit zo! :cool: :cool: :cool: |
denk dat jens het al gezegd heeft ...wat is het megadik
|
Weer een tijd terug dat ik wat gepost heb, in de tussentijd tapijt gelegd in de koffer, nieuw stuurtje en pookzak aangeschaft, de stoelen geplaatst (worden van de zomer zwart leer bekleed, kan niet wachten) en de wagen weer eens gewassen in 5 maanden...nog even de webers fiksen(moeten vlotternaalden vervangen worden) en dan de eerste echte mooie dag afwachten voor een rondje....!
...en nog even de webers die (nu nog) moeilijk doen: |
Even nog wat plaatjes van de afgelopen werkzaamheden:
nieuwe benzineleidingen gelegd: originele grill geplaatst ipv kamei: bezig met het showreservewiel: nieuwe stoelen!: tot dusver....nu nog op zoek naar een alu rolkooi en ben nu nog bezig met een airbox te fabrieken.... |
Ondanks dat ik weinig tijd heb deze dagen, toch wat dingetjes gedaan:
zwarte knippers: originele pooknop: close up van gepoetste wobbers: momenteel nog zonder airbox: |
zow...reservewiel nu klaar, en het project is alweer bijna voltooid....zoek enkel nog een mooie kooi, en zit nog te twijfelen om er 4 punts in te gaan zetten...
|
WOW dikke rocco zo! mooi interieurtje past helemaal bij de buitenkant nu
|
Moet toegeven dat ik hem best netjes vind!
Is totaal niet mijn stijl, maar toch netjes gedaan! Had alleen het dashboard ook zwart gemaakt :) |
Quote:
:) Quote:
thnx...hoor een hoop verschillende reacties over het dash en de deuren, en ben er zelf heel tevreden mee! |
Heb je niet veel last van spiegellingen in je voorruit met zo'n wit dashboard?
|
het weerspiegeld wel inderdaad, maar het is gewoon een lichte kleur in de voorruit...als ik het gespoten had in die kleur was het niet lekker geweest...dit valt nog wel mee
|
Dat ziet er netjes uit :)
Nu nog een dikke kooi erin :cool: |
dikke kooi staat op de verlanglijst, mag idd niet ontbreken nee
|
Gruwelijk dikke auto! Zo zie ik een Rocco graag.
Het dashboard is ook mooi, en de stoelen. Ik weet alleen nog niet wat ik van de combi moet denken van licht en donker en dan een rode buitenkant... Veel succes met de verdere werkzaamheden! |
|
All times are GMT +1. The time now is 22:58. |