:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Mijn 20' wielen lopen één weekje vertraging op. die UPS ook :D effe op en neer naar america is toch wel te regelen. :D |
Waarom vertraging ? UPS heeft toch een 3 dagen regeling qua bezorgen ?
|
jep... maar ze zijn onderweg (zeggen ze)
|
Quote:
Voor straf zou ik nu een andere kleur kiezen voor de Frido :tongue: Maarruh Ruud, leuk dat je er weer bent! Weer een veiligheidsgordel op m'n bureaustoel zetten, zodat ik er niet uit geblazen word door je gave project! Greetz Ron |
dank je ron
maar mijn project word toch helemaal niet, UPS bruin :D :D :D of toch wel :tongue: neeeee.... Wel mooi maar twee is te veel in die kleur |
ah..
(zag ze in t foto album staan) |
heb je hier ook de grote van.
mag je hem wel mailen naar ruud'sfridolin@home.nl ;) |
wow, erg gaaf!
|
:woowoo: Ziet er goed uit :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
Wooow, ik dacht effe dat je héél hard was opgeschoten :eek: Mogen we wel al weten welke kleur het wél gaat worden? |
Quote:
Gewoon op Peter Post , Pieter Post of Postman Pat gezocht op google images |
hmzzz.weet niet wat er is voorgevallen hier maar wil dit project zeker op de voet blijven volgen.
dus tik hier maar vast een bericht neer. kan ik zien als er een update is en hoef ik ruud niet continu te maieln of er al wat gebeurd is aan de fridolin. ziet er goed uit ruud!!! keep up the good work!! |
Ruud,
Way to go !!!!!!!!! Dat gaat een wild ding worden. Hier ga je de VW-Scene wel mee halen, denk ik !!!! Grtz............. LRR |
op verzoek van Ruud het ik het oude topic weer geopend en deze gesloten
|
All times are GMT +1. The time now is 00:44. |