is idd smetteloos:D wat een puinhoop zeg, krijg je de paddestoelen er ook bij???
|
en ik dacht dat je een mooie jetta1 had gekocht :s
denk dat er niet veel anders op zal zitten dan slopen, maar zou eerst de hogedrukreinigers eens gebruiken, binnen en buitenkant :D |
Quote:
Vind je hem niet moooi dan :confused: Zie je maar weer dat smaken verschillen :D |
tis een mooi kleurtje, maar ik lust niet graag paddestoelen en ik denk dat je er veel gaat tegenkomen in dat interieur :D
|
Sponze kijk eens!! deze heeft ook een groen interieur :tongue:
lache man! ben benieuwd wat `t gaat worden! die lijstjes om de A-stijl zijn wel leuk! |
:woowoo: ja sponze, je kan mss een paar stukken oversteken ;) :D
|
Je mag dat ding eerst wel ontsmetten:D!!!!!
Toch is ie niet echt verrotof zie je dat niet door de vuiligheid? In elk geval gefeliciteerd met je aanwinst:D:D:D! |
knipper licht heb ik nog wel is voor APK verplicht :D:D
|
whahaha
|
Mooie jetta in wording zullen we maar zeggen.Ik ben benieuwd welke kleur ie is als je hem hebt gewassen.Post maar weer eens een foto als ie gewassen is.
Veel plezier ermee. |
Hahahahaha eerst iedereen lekker maken en dan dit!!! hahaha, maar goed alles kan wat worden!!
|
Whaha vet!! Geen Rat-look, maar een Bos-look :D
Is deze pannenkoek erg rot? En misschien kun je aandelen Ambi-Pur krijgen ;) |
wat ga je met deze jetta doen?
als je hem gaat slopen wil ik nog een aantal dingetjes overnemen. |
apk erop en naar de meetings!
echt een bekerwinnaar! |
Quote:
26 maart is dat haalbaar?? |
heb je dáár geld voor betaald?? :iamwithst
:D |
whahaha bedankt voor jullie leuke reacties we vonden (sponze en ik) dit wel ff lachen
nou ik denk niet dat ik er alleen ben met een knipperlicht voor de apk de banden zijn ook slecht :D , ja hij wordt gesloopt als je wat ziet aan de jetta wat je kunt gebruiken dan hoor ik het wel |
Schuddebuik schuddebuik :D
Toch een beeldig exemplaar :confused: Ik vrees dat t monster niet te redden valt, dus allereerst zal hij helemaal uit elkaar gaan voor bruikbare onderdelen :) Groen interieur is misschien wel iets, maar ik zoek eerst ff verder. Deze pookhoes heeft haar :D Maar hier en daar kun je er nog best redelijk gaaf spul af halen... De zwarte kappen op de A-stijl bijvoorbeeld, of de koplampen, achterpaneel interieurpaneeltjes, dashboard-delen enz... Weer een mooi voorraadje voor loods B :) |
als je iemand hebt die paddenstoelen en schimmel verzamelt heb je inderdaad een goudmijn gekocht hehe. Maarja ik zou die voor en achterbumpert wel willen hebben als ze beetje redelijke staat zijn en als je de koeienpoep er ff afwast anders word t pakketje zo zwaar met verzenden he! :redface: gr arjan
|
de bumper is niets meer, ik zal deze week ff kijken of ik de jetta schoon kan maken
en dan komen er nog wel fotos , ik wil zelf ook wel eens zien wat er nog onder zit qua kleur en roest:D |
All times are GMT +1. The time now is 06:39. |