best lachen, zo'n GTS, heb je er niet meer fotos van? betere kwaliteit o.i.d.!
|
Quote:
Nee nog niet...alleen wat met van die met de handy gemaakt dingen :D Weet toevallig iemand van jullie iets over de gts? Op doppelwobber.de staat ie met een nederlands vlaggetje ervoor... Voor de rest was ie standaard uitgevoerd met een bbs spoilerpakketje, gti interieur (zwart/grijs geruite stoeltjes) enne een zender spoiler achteruit. En een 1100 cc motortje erin :eek: |
Kijk, zo-een heb ik dus ook!
Echt een hip autooke... Maarreh, heb je de originele velgen er niet onder zitten?? (p.s. Ik moet zelf nog steeds foto's maken, zal wel van het weekend worden...) |
neej origineel velgen heb ik ooit eens kunnen kopen ma vond ze niet mooi
|
Niet mooi??
Meen je dat nu joh? Ik vind ze er super onder staan... maar ja, ze staan ook alleen echt maar onder een GTS, :D !! Btw, weet je zeker dat het een gewoon GTI-interieurtje is wat er in zit? Ik ben namelijk nog op zoek naar een chauff-stoel, dan weet ik waar ik moet zoeken... :) |
Ken ook iemand die zo'n gts heeft gehad, die was oranje, was wel een appart geinig ding, maar nooit goed bekeken eigenlijk. ik was toen nog maar een jaar of 5 ofzo.. maar ik heb het wel onthouden!
|
Hehe kewl...GTS begin ik met de dag steeds mooier te vinden.
Gts heb ik nog nooit in het oranje gezien. Pas één keer in het wit op marktplaats. En een keer stond er op speedfactory.nl eentje te koop. Heel soms zie ik ook weleens een golf 2 gts rijden. Maarja wat was er uberhaupt GtS aan die dingen....er zat een 1100 in :woowoo: Bij mij zit er een standaard gti interieurke in. Zo'n grijs/zwart/wit geruit. Binnekort maareesn fatsoenlijke foto's gaan plaatsen als ie helemaal klaar is ooit :rolleyes: |
en roel je weet ook dat er bij ons in de buurt nog ene rondrijdt helemaal origineel
|
ja?? geen id? welke? wie?
|
Quote:
deze bedoel je he roel ;) GTS |
Quote:
dat was waarschijnlijk een Sprinter die zijn in het geel of oranje geleverd. |
Quote:
Leuk ding, alleen dus niet meer "origineel GTS"... Mis de striping op de zijkant... |
Zijn wel heel wat meer dingen niet origineel aan die auto :D
|
Quote:
Haha, vandaar ook de ""... :rock: |
Wat voor motor heb jij i je GTS liggen Tapestaartje?
|
Bij mij ligt er een gewoon 1600-tje in...
Originele GTS-blok is getuned geweest door Oetinger, maar is kapot gegaan... (kapotte cilinder...;() |
bij mij lag er een 1100-tje in....
|
dus standaard gts heeft oettinger blok??? :confused: :confused:
|
geen id jong...snap niks van die dingen...
|
Quote:
Standaard ligt er volgens mij een 1500-tje in. Toen mijn broer zijn (nu mijn... :tongue: ) GTS kocht, was dit blok getuned door Oettinger. Dit liep jammergenoeg niet zo lang na de aankoop in de soep, :( Vandaar dat er nu dus een 1600-tje in ligt. Zal wel eens ff navragen wat het precies voor blokje is. :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 20:16. |